In de VS hebben ze net 4 juli gehad, wat nog op en top zomer is en op 5 juli begint de voorpret van Halloween en herfst dan.
Ik ga in september 2,5 week naar de VS en heb er echt zin in. Hoop dat ik nog wat leuke Halloween dingen kan vinden
Ja dat had ik uiteindelijk begrepen ook, ik vond het zo vreemd even. Maar love it al!
En wat een heerlijk vooruitzicht om daar te kunnen shoppen dan in fall style. Extra koffer mee!
Welke tk
Ik wil alless
Heerlen… Het waren hier en daar wat dingetjes die verspreid stonden. Begin augustus wil ik hem even combineren met Aken denk ik. Deze kan ik iedere week wel ff langs, oepsie…
Wilde ik ook @Sproetjes droom nu nog van die pompoen toren van kussens… Maar 60 euro is een beetje te gek…
Oh en in die toffe schaal zaten barstjes…
Dit zelf meegenomen…
Jaaa herfst. In oktober ga ik ook naar Schotland voor de ultieme herfstvibes.
Die egels en eekhoorns zijn het herfst equivalent van gluurpoppen
Het is alweer zo warm en benauwd vandaag. Krijg met de dag meer zin in de herfst.
Ik fietste vandaag langs een mooie appel boomgaard. Gelijk zin om te plukken!
Jezus waren ze ook al klaar voor de kerst? Of kruidnoten
Voor kruidnoten moet je bij de wibra zijn
Zo knus!
Hier ook onweer en regen nu. Gezellig
Die donkere luchten net … jammer dat er geen druppel uit viel hier, maar was mooi om even naar te mogen kijken!
Gisteravond zat ik met de achterdeur nog open, binnen op de bank met mijn boek en het begon te regenen. En het tikte zo lekker op onze aluminium tuinbank, ik zat helemaal te genieten. Maar goed, eerst nog even met 60 graden naar Italie volgende week Daarna ga ik vol in de herfstmodus.
Ik wil nu zoooo graag naar TK Maxx… Misschien pak ik zaterdagochtend de trein wel en ga ik een kijkje nemen in Utrecht.
Iemand daar al toevallig geweest?
(ik zie je typen @Clancy haha)
Uurgh in Apeldoorn nog steeds amper iets😭
@NothingAboutSam jaa ik ben vd week nog geweest het komt heel langzaam maar echt nog niets bijzonders. Anders had ik je wel all geappt. Trein ri Apel is nu ook ni mogelijk!
Dit was in Amsterdam Osdorp, denk dat het nu overal wel op gang gaat komen
Ik ga morgen kijken in Amsterdam! Ik zal foto’s maken