Speciaal voor jullie. Ik heb er niks mee, al vind ik de beige pompoen theekoppen en theepot wel cute
De terugkeer van de pompoenmokken. Volgens mij is daar nauwelijks uit te zuipen.
Die van de Starbucks vind ik echt kut drinken
Haha ik vind hem heel chill, word ook nog steeds blij als ik hem gebruik
Ik ben even benieuwd sinds dat vorig jaar zo hype was op het forum:
Heb je de beruchte Starbucks pompoenmok?:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Kan je daar goed uit drinken?:
- Ja, net zoals alle mokken
- Ja, beter dan andere mokken
- Nee, ik drink er niet lekker uit
- Nee, deze mok is om naar te kijken niet om eruit te drinken
0 stemmers
Toch leuk om te zien dat er overal wel een beetje hetzelfde is. Maar hier was wel weer meer dan vorige week. Ik kon het niet weerstaan vandaag en heb dit meegenomen. Ben echt erg…
Omg wat leuk! Die kan met pompoenen en de pompoen theepot
Die mok lijkt heel veel op de pompoen mok die ik heb van Anthropologie.
Ik ga ook even een kijkje nemen deze week in Den Haag
Ja daar lijkt die mok inderdaad veel op! Dacht al toen ik hem in de handen had dat ik hem herkende!
Bij welke TK was dit?
Ik ben ook benieuwd!
Almereee
Gun die meid haar zomer
De meid wil erbij horen. Dat merk je aan alle opmerkingen.
Ik heb nog even geen zin om te consumeren laat me even sparen oke.
Tk Maxx in Arnhem had wel wat Halloween maar nog niet veel leuke mokken. Ik denk nog een weekje wachten dat er meer staat. Ze zijn nu nog vooral bezig met de sale weg te harken.
Net in Amsterdam geweest en daar is alles nog vol zomer/vakantie. Er stonden wel al wat herfst en Halloween spullen tussen de rest verspreid door de winkel. Zal zo m’n haul even fotograferen
Oké van m’n dochter moest ik de pasta kopen, want “dat is pompoenpasta voor op het pompoenbordje, mam.”
In dat doosje ga ik de inktober tekeningen bewaren van dit jaar na mijn vakantie nog eens terug! In die glazen pot zit potpourri, dat ga tzt in de toilet zetten.
Echt heerlijk deze dag: wakker geworden met de regen, nu een rok aan het maken voor de herfst (Schotse ruit stof), kaarsjes aan en herfstmuziek op de achtergrond
Wat is voor jullie herfst muziek?
Ik zet dan vooral type o negative, deftones, within temptation aan
Ohhh ik geniet zo van het weer vandaag😍 Herfst vibes. Ik lig lekker onder een dekentje, met thee en mijn kat op schoot en ben nieuwe games voor de switch aan het downloaden. Heeerlijk.