Het Herfsttopic

Kan iemand die asjeblieft meenemen uit een tk Maxx?

Vandaag gekocht in Heerlen als cadeau voor mijn moeder en laat m’n zoontje hem kapot vallen :weary::weary::weary::weary: en dit was de laatste :disappointed_relieved:

4 likes

Hebben anderen ook al lekker gewandeld in dit weer :grin:. Kan zo genieten van de rust op straat en het gekletyer van de regen!

3 likes

Absoluut! Heerlijk met audioboek op.

1 like

Dit weer :heart::fallen_leaf::mushroom:

8 likes

Wat jammer zeg, echt een tof ding!

1 like

Ik zit in m’n eigen bubbel, heerlijk zo met af en toe donkere hemel en regen, zo fijn met een beker thee en een dekentje, met een boek. Van mij mag de hele zomer zo zijn :orange_heart:
Als ik heb, straks in september, zijn de dagen niet zo lang meer en is het al bijna herfst…:smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Het Zweedse bos staat al helemaal vol met paddenstoelen. De bomen beginnen ook al te verkleuren.

41 likes

Ook al vind ik het te vroeg, soms is die regen echt heerlijk.
Hoop nog wel op een zonnig augustus!
Heb in september mn zwangerschapsverlof. Mede daardoor superveel zin in de herfst :smiling_face_with_three_hearts:. En daarna met onze sept/okt baby cocoonen. Ons geboortekaartje doen we ook in herfst thema.

15 likes

Ben ik ook mee bezig! En dan hopelijk precies klaar wanneer de zon er weer is :sun_behind_rain_cloud:

2 likes

Haha ik had niet door dat ik in het herfsttopic zat. Sorry, ik hoop echt op veel zon :sunny::sunny::sunny::sunny::sunny::sunny:

1 like

Waar halen jullie leuke herfstdecoratie? :maple_leaf::fallen_leaf::moon_cake:

3 likes

Heel het jaar door bij de kringloop. Soms zie ik wat bij de Action/Hema (pompoenen of Halloween artikelen)
En bij een ritje naar Duitsland kijk ik bij Kik en Nanu Nana. Kik zit ook in NL trouwens.

3 likes

Ik ben donderdag bij de primark geweest en daar hebben ze echt super veel leuke herfst spullen al liggen!

3 likes

Tk maxx daar hebben ze de beste pompoenen.

3 likes

Love deze comment haha

3 likes

Van wanneer tot wanneer laten jullie je herfst decoratie staan?

1 like

Meestal tot Pasen, dan ga ik over op mijn lentedecoratie.

1 like

Eind Augustus tot eerste week November en daarna komt er kerstdeco en wat doe jij?

3 likes

Je slaat kerst over? Haha

Kerst is overrated.

9 likes