Het Herfsttopic

Door dit weer besef ik weer dat ik echt een herfstpersoon ben :maple_leaf::mushroom: joggingpak, geurkaarsen, cosy socks,… ik kan hier intens van genieten

11 likes

Ik ben blij😁 in Apeldoorn eindelijk los

17 likes

Omg het kussen!!! :star_struck:

Het is een dual pack👀

4 likes

Omg… Nog beter… :star_struck: Goeie vondst!

2 likes

Wel wat prijzig maar aan de andere kant, het blijft bij mij het hele jaar liggen. 25€ voor die twee.

De schaaltjes waren 6€ per stuk
Peper en zout stelletje 5
Koektrommel 6
Theedoeken set 9,99

Plaid was 15 of 16 euro

Again, bij mij is het gewoon eens in het jaar huis deco kopen. (Vooral als ik zovaak verhuis hilarische zelfdis weer)

4 likes

Ahhh ik ben verliefd op het kussen :heart_eyes: lagen er nog meer?

4 likes

Niet opgelet eigenlijk!

1 like

Wat bedoel je dat we nog in juli zitten?
(Eerlijk gezegd wil ik best nog wel een goede zomer voordat de herfst begint, maar dit weer vraagt hier ook wel om)

33 likes

Die kop van je kat, heeerlijk.

10 likes

Volgens tiktok wel!

1 like

Hahaha ja, ze heeft een resting bitch face

3 likes

Ahwww, mis mijn Britse korthaar nu :broken_heart:

1 like

Vandaag in Duitsland geweest en goed geslaagd voor de herfst :dancer:

Die witte pompoen kunnen waxinelichtjes in en komt van de tk maxx, de middelste pompoenen zijn van de action (in Duitsland kon ik ze wel vinden :joy:) en die meest rechter 3 van de Nanu Nana. Hoop nu alleen nog een grotere pompoen bij de action erbij te vinden maar ben bang dat ze die net als vorig jaar niet meer krijgen.

7 likes

Die achtergrond op je laptop <3

3 likes

Dat is van Hogwarts Legacy! Het is zo’n ambiance dingetje op YouTube. Dat het van dag naar nacht gaat en je muziek hoort, super relaxed om bij te borduren haha. Hier is de link

16 likes

Wat mooi zeg! Waar ben je zo goed geslaagd?

Ik had deze week geprobeerd om wat zomers te decoreren maar daar is toch ook gewoon helemaal niets aan…

Lelijke zomer decoratie

Nog 8 weekjes tot de herfst

16 likes

Heb voor jullie even in de tk maxx in Rotterdam Zuidplein gekeken. Daar hoef je niet heen voor herfst/Halloween spullen. Echt bijna niks :sweat_smile:

2 likes

In Mexico zijn ze ook klaar voor de herfst! Volgens mij blijft het hier dan trouwens stikheet maar goed.

5 likes

Oh huh nooit geweten dat Mexico ook Walmart heeft hahahahaha

@Friemel the good witch is dan misschien wat

3 likes