Het Herfsttopic

Echt heel mooi gedaan!! Krijg er helemaal herfstvibes van :heart_eyes:

2 likes

Ja heeeel leuk he, als ik terug ben van vakantie ga ik ook langs de kringloop. En ik vind dat je het echt mooi gedaan hebt!

1 like

@Primrosia
Ah lief, dank je wel! En dat was helemaal de bedoeling haha

@Pearll
Ja, super leuk. Ik krijg het constant te zien haha. Liep heel toevallig tegen dit schilderijtje aan, was ook maar rond de 10 euro met lijst. En dank je! Ik wil ook nog wat vleermuisjes toevoegen, dus denk dat ik dat vanavond ga doen

7 likes

Ja zo tof! Ik ben ook geslaagd bij de kringloop…

Nu even opzoek naar verf en oefenen. Heb nog nooit geschilderd, dus dat wordt wat!

25 likes

Oh je hebt wel hele goede gevonden! Ik heb zelf olieverf dat je kan mengen met water gekocht bij Pipoos. Ze kunnen je daar vast verder helpen :slight_smile:

2 likes

Ja voelde echt als kringloop geluk… Ik ga me eens verdiepen op de website van pipoos, zit helaas niet in de buurt hier. Je ziet ook met deze schilderijen echt de verf erop op liggen en van dikkere ophopingen enzo. Zal eens kijken naar de olieverf, want zag er goed uit bij jou!
Een vriendin ging ook nog opzoek naar een schilderij en dan maken we er een diy avondje van.

3 likes

Ik wil dit ooooook!
Als de kindjes naar school zijn op naar de kringloop🤣

1 like

Ik ben gister naar TK Maxx in Amsterdam geweest en heerlijk rondgekeken. Ook bij Primark hebben ze inderdaad veel leuke dingen en bij Xenos ook al het 1 en ander. Ik ga vanavond even een foto maken wat ik allemaal heb gekocht :heart_eyes: Heb ook een herfst instagram aangemaakt :sweat_smile:

5 likes

Oehhhh wil je ‘m delen?

1 like

Ik heb deze siropen bij de tkmaxx in engeland gekocht. Iemand nog leuke tips om het te gebruiken?

11 likes

Echt jammer dat het hier niet te krijgen is. Ik heb er vorig jaar ook een meegenomen. (Gelukkig was dit fles van plastic :joy:)
Ik heb er chai meegemaakt (minder chai siroop en dan dit erin). Ik wel in wat cakes gedaan.

3 likes

@daintyseasons Vorig jaar al mee begonnen, maar eigenlijk net te laat, nu weer opgepakt en mijn eerste reel geplaatst haha.

5 likes

Oehh die wil ik ook! Behalve in de koffie doe ik soms ook wel eens een klein beetje in overnight oats of cake inderdaad.

Monin heeft recepten op hun websites voor allemaal verschillende soorten drankjes: https://www.monin.com/us/recipes/with/product/id/6317/

1 like

Normaal gebruik ik monin siroop regelmatig als ik jam maak. Ik denk alleen niet dat deze er geschikt voor zijn. Misschien is het wat voor in kastanjecreme of cheesecake :thinking:

2 likes

Ben ook benieuwd!

Deze zijn ook leuk:

@autumnwinteralways

@nettleandtwig

Deze zijn ook leuk!

Edit: o ik zie je account net pas, leuk!
@DaintyDream

5 likes

Leuk ik ben ze gaan volgen!

1 like

Wanneer gaan jullie beginnen met herst decoreren van jullie huis/kamer?
Ik wou 1 september alles in herfstthema doen maar ik kan zo niet wachten… heb zoveel leuke spulletjes.
Maar augustus voelt ook weer te vroeg. Aaaa

3 likes

Ik ben eergister al begonnen met decoreren! Ik kon ook echt niet wachten en dacht, waarom ook niet? Het weer wordt ook weer wat minder dus vind het extra gezellig en cozy <3

2 likes

Ik was net in de intratuin en ze hadden pompoentjes! Verder niet veel herfst, kan zelf ook nog niet echt in de herfst vibe komen door de warmte. Ze waren ook al veel aan het leeghalen voor ik denk de kerst show!

2 likes

Gewoon lekker beginnen als je niet kan wachten :jack_o_lantern::maple_leaf:

3 likes