Het Herfsttopic

Komen die dit jaar weer? Die zijn leuk!

1 like

Hema heeft het ook 2 jaar gehad, dus wie weet dit jaar ook.

Oh en de haat deze bekers, overconsumptie en saaiheid begint in 3…2…

7 likes

Ja, die komen dit jaar terug zei de Starbucks hier. 7 september

@keekie jaa nu alweer zin in het herhaal gezeik over die bekers. Lekker origineel ook.

Gisteravond koelde het zo snel af in huis dat ik een trui aan heb gedaan en pantoffels. Heb nog even lekker op het balkon gezeten.

3 likes

Bedankt! En Ik wil zeker niet de discussie heropenen.

Stond vanochtend in het bos en ik kan niet wachten tot mooie herfstkleuren er weer zijn

1 like

Ik was van de week nog in de tkmaxx en vond het al behoorlijk leeg. Ik had gelijk zo’n gevoel van dat kerst eraan gaat komen… En ja hoor, ik las net ergens een reactie dat de komende weken niets nieuws meer komt qua Herfst/Halloween maar dat inderdaad kerst er aan gaat komen…

3 likes

Ik zag er eentje op de website van flying tiger!

3 likes

Mag wel hopen dat er meer kaarsen komen

3 likes

Ja, dat is zo karig op het moment. Hoopte ook op meer herfstgeuren, maar lijkt wel alsof er gewoon een “standaard” collectie staat.

1 like

Het lijkt me leuk om deze herfst een tijdschrift abonnement te kopen. Iemand tips voor een tijdschrift met een mix van recepten, lifestyle, interieur? Algehele cozy herfst vibe

1 like

Kan mij van vorig jaar ook herinneren dat het heel karig was @papierhier . Dat ik nog heel lang zomer geuren vond… Zeker hopen op meer.

3 likes

De herfst is begonnen voor mij! :fallen_leaf:

25 likes

Mooi, welke versie is dit?

1 like

De slipcase edition! Van de geïllustreerde boeken zijn ook slipcase editions trouwens, dat is deze niet.

1 like

Xenos heeft ook wel leuke dingen nu.

17 likes

Ik ben gisteren maar alvast aan de erwtensoep gegaan aangezien voor mijn gevoel de herfst nu al begonnen is =’) Ben ook al druk in de weer met een halloween outfit plannen.

3 likes

Oh wat ga je doen met Halloween? Naar een feestje toe?

1 like

Ik wil aan de ene kant me ook al helemaal in de herfst wanen met Gilmore Girls, pompoenen en Harry Potter maar met deze weersvoorspellingen durf ik er nog niet aan :’)

8 likes

Jaa er zijn hier in de stad vaak leuke feestjes! Daar kan je dan ook gratis naar binnen als je verkleed bent, dus dit is eigenlijk elk jaar een traditie met mijn vriendengroep.

1 like

Oh dat klinkt super leuk! Ik wou dat ik vrienden had die van uitgaan houden haha

Vanmorgen regende het keihard toen ik mn zoontje naar school moest brengen dus de tram gepakt ipv de fiets. Maar de terugweg besloot ik te wandelen door de regen. Had een goede jas met capuchon,koffietje gehaald,podcast aan en ik vond het zoo lekker en cozy :orange_heart:

12 likes