Ik vind dit najaarsweer eigenlijk wel fijn altijd. De ochtenden zijn zo heerlijk fris en het koelt alweer eerder af omdat het vroeger donker wordt.
Vind het wel leuk dat je met dit weer wat makkelijker leuke najaarsactiviteiten kan doen, zoals appels plukken ofzo
Wat is een fijne herfst en regenjas? Het liefst ook een wat langere. Heb nooit een tussenjas gehad, want kwam nooit buiten met dat weer. Maar nu heb ik een hond dus moet ik wel.
Ik vind Ilse Jacobsen jassen fijn. Ze zijn prijzig, maar de kwaliteit is goed en er komt geen regen doorheen
Deze x 1000. Ik heb hiervoor jarenlang een America Today jas gehad, maar deze is echt dubbel en dwars het geld waard. Draag hem ook echt veel en ziet er ook nog goed uit.
Ik had de mijne gelukkig in de sale gekocht. Ik denk dat ie nu ongeveer vijf jaar oud is en het is nog steeds een prima jas
Hier een America Today jas in het mintgroen, echt wel tevreden van, alleen heel erg zweterig!
Ja het is nog steeds bij gebrek aan beter helaas. Hij haalt het niet bij mijn mooie jassen, maar ja ik kan gewoon niks met paraplu’s en ben wel veel buiten.
Ik heb er een van de c&a wel in de sale gekocht maar het is mn allesje in het nederlandse pleuris weer.
Bedankt. Op de officiële site waren er een paar modellen in de sale, dus heb nu daar besteld.
Het is ook echt weer koud in de ochtend. Tijd om mijn dekbed weer te gebruiken
Waarom ben jij boos SoonSoonThings?
Nou gewoon, het bladerendak van de bomen verkleurt nog niet, het is te zonnig en de Starbucks heeft nog geen pompoenmokken in de collectie.
Dit mag nog wel😊. Nazomeren.
En s’avonds lekker afkoelen en eerder donker
Vind dit wel heftig hoor! Zo warm nog.
Hopelijk is dit anderzijds een voorbode op een zonnige start van de herfst. Vorig jaar hadden we het, naar mijn idee, getroffen met het vele zonlicht (had een gunstige uitwerking op mijn winterdip).
Die pompoenmok kan me gestolen worden. There, i said it. Maar ik hoef geen 28 graden
Hier schrik ik van.
Wat heb je liever Soy? Een pompoenmok of een kitscherig fotolijstje met een plaatje van Jezus er in?
Jezus altijd Jezus! Als ik straks thuis ben maak ik een foto en dan gooien jullie spontaan al je pompoenen weg en vervangen die door kitch Jezus.