Het Herfsttopic

Ik wacht altijd expres met kijken totdat het buiten regenachtig en herfstig is. Vind dat dan zo cosy onder een kleedje op de bank :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

@Borduurwerkje Ohhh Virgin River is een goede ja! Heb dat een paar jaar terug tot seizoen 2 gekeken en daarna vergeten, maar past wel echt goed bij herfst.

Is Charmed ook leuk als je het vroeger nooit hebt gekeken? Vind dingen met heksen wel altijd leuk (Hocus Pocus heb ik of course al gezien en deel 2 wil ik eigenlijk bewaren tot halloween)

Heb nu dit lijstje samengesteld met het internet, mocht iemand anders nog op zoek zijn naar aanraders:
Virgin River, Coraline, Practical Magic, When Harry Met Sally, Good Will Hunting, Hocus Pocus 2, The Princess Bride, You’ve Got Mail, Dead Poets Society, Little Women, Clue, Fresh, Haunted Mansion, Studio Ghibli films, Over the Garden Wall, This is Us, Only Murders in the Building

7 likes

Ik ben nu op vakantie dus vind het gelukkig niet zo erg dat het 30 graden is. In NL had ik het minder gevonden.

Onderweg hiernaartoe wilde ik een psl halen maar was net een dag te vroeg. Op de terugweg dan maar! En dan hopelijk ook normaal september weer in NL :orange_heart:!

Wil appels plukken en een taart bakken, maar wie doet dat met 30 graden?

Virgin River ga ik onthouden!

Ja vind ik wel. Beide versies van Charmed staan op Videoland.

De versie uit de jaren 90 is wel echt duidelijk uit die tijd en gedateerd qua looks en graphics, maar ergens vind ik dat ook wel weer leuk.

En in de originele versie is weinig diversiteit en lag in verschillende afleveringen wel heel erg de nadruk op strakke kleine outfitjes en minder op het verhaal.
In die zin is Charmed 2018 stukken beter. Maar alsnog kijk ik beide versies graag. Als je van heksen en elementen van sprookjes houdt, kan je Charmed misschien wel waarderen.

This Is Us vond ik ook een geweldige serie, echt uniek in zijn stijl en die wil ik ook nogmaals bekijken.

@fullmoon Ik kan me nog niet tot appels plukken zetten nu en stel het nog een week uit, hopelijk is dan de temperatuur lager.

3 likes

Er ia vandaag een pompoenmarkt op een landgoed in de buurt waar we heen zouden gaan maar ik denk dat ik ga skippen omdat het zo warm is :grimacing:

4 likes

Superleuk alle serie en film tips!

Volgens mij heb ik het al eens eerder in dit topic gezet, maar Bates Motel vind ik ook echt de perfecte herfst serie, met dat sfeervolle huis en outfits (en mysterieuze verhaal natuurlijk).

4 likes

Zo’n goede serie! Waar is deze te zien? Kon hem nergens vinden meer
 zelfde geldt voor Hannibal

1 like

Bates motel staat op skyshowtime

1 like

De spinnenwebben komen er weer

3 likes

Vroeger altijd op Netflix, volgens Google nu op Pathé thuis :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik vond Bates Motel ook altijd leuk. Ik kan maar 3 afleveringen vinden op Ziggo (skyshowtime)?

Edit: je kan het op Ziggo kijken bij een XL of L abonnement.

Zie m niet op pathe

4 likes

Geen psl voor mij maar een cold brew met pumpkin cream

12 likes

Ik vind deze 10x lekkerder dan de ices psl. Daarbij doen ze soms zoveel kaneel. Maar ik wil t liefst gewoon een hele beker met die cream.

4 likes

Psl vind ik zelf te zoet. Heb dan eerder het idee dat ik koffiemelk drink met kaneel. Dit smaakt tenminste nog naar koffie

2 likes

Ik heb de pumpkin spice van nespresso toch gekocht. Heb er een Iced latte van gemaakt met een beetje kruiden erover heen en wat suikersiroop. Vond het echt mega lekker.

Moet nog naar de groothandel om Monin siropen in te slaan. Kan niet wachten om de gingerbread te proberen.

4 likes

Koop daar een grote van! Dat is mn favo siroop haha.

6 likes

Goeie tip! Ga even kijken of ik ‘m kan toevoegen aan onze volgende bestelling.

3 likes

Ik ben eigenlijk een zomerpersoon (sorry) maar ik heb vorige week een bodywarmer gekocht en nou heb ik helemaal zin om in de bladeren te wandelen en thee te drinken etc. haha

Sowieso ik ga hier echt veel plezier aan beleven denk ik, vroeger als kind had ik wel een bodywarmer maar daarna niet meer. Nu zag ik er eentje hangen (tot iets boven de knie) en dacht ik opeens yas dat moet ik hebben en had ik dus helemaal herfsttafereeltjes in m’n hoofd. Heb het niet zo snel koud dus ga het als een soort tussenjas/voor in de auto gebruiken

5 likes

Soy afgezien van je haat voor kou en pompoenmokken, ben je echt wel een herfst girly

1 like