Het Herfsttopic

Nee je moet het zeker niet zelf toevoegen! Lijkt wel fout gemaakt…

2 likes

Net een heerlijke iced PSL gehaald!

3 likes

Balen… ik ga eens langs bij een andere starbucks. Ik wil de echte PSL!!!

1 like

Wauw 20e verjaardag! Ik dronk mijn eerste misschien 3 jaar geleden.

1 like

Hij is er volgens mij wel zon 10 jaar. Tenminste iemand waarmee ik bevriend was werkte er vroeger en daar ben ik al minstens 5 jaar niet meer mee bevriend :joy:

Ik heb het gister weer geprobeerd onder hem mom misschien vind ik het dit jaar niet teveel naar koffie smaken. En dat is dit jaar nog steeds, teveel koffie :joy:

6 likes

Ik iedere ochtend deze week… :rofl::rofl:

https://www.instagram.com/reel/Cwpfu1orYfx/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==

7 likes

Dus volgend jaar weer proberen?

1 like

Je kunt altijd minder pompjes aan siroop vragen. Er zitten er vier in een grande en vijf in een venti. :sweat_smile: niet meer of minder dan de rest van de zoete meuk

4 likes

:sob: Ik zat echt al twee weken te wachten op de PSL, heb ik precies begin deze week bijna geheel smaakverlies van een medicijnenkuur. Duurt ook nog 7 weken en volgens ervaringen online tot 5 weken daarna voor het terugkomt dus grote kans dat ie dan weer weg is. Verpest echt even een van mn favo herfst dingen dit haha

Maar wat ik eigenlijk kwam posten, wat zijn jullie favoriete films om te kijken in de herfst? Ben alweer begonnen aan een Gilmore Girls rewatch maar heb daar niet altijd zin in

Sowieso, wie komt anders de pompoen bekers?

1 like

Wat rot! Hopelijk heb je net mazzel en is je smaak op tijd terug.

Ik vond Hocus Pocus vorig jaar heel leuk om te kijken. En ik heb Virgin River nog nooit gezien maar die serie lijkt me ook leuk om in de herfst te kijken, staat hier in de planning in ieder geval. Charmed (zowel de versie uit 1998 als die uit 2018) vind ik op de een of andere manier ook goed passen in de herfst.

4 likes

Ik lig momenteel onder de deken op de bank met gilmore girls en heb de airco aan😂

9 likes

Virgin river :heart_eyes: nieuwe seizoen staat er ook net op!

5 likes

Ik wacht altijd expres met kijken totdat het buiten regenachtig en herfstig is. Vind dat dan zo cosy onder een kleedje op de bank :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

@Borduurwerkje Ohhh Virgin River is een goede ja! Heb dat een paar jaar terug tot seizoen 2 gekeken en daarna vergeten, maar past wel echt goed bij herfst.

Is Charmed ook leuk als je het vroeger nooit hebt gekeken? Vind dingen met heksen wel altijd leuk (Hocus Pocus heb ik of course al gezien en deel 2 wil ik eigenlijk bewaren tot halloween)

Heb nu dit lijstje samengesteld met het internet, mocht iemand anders nog op zoek zijn naar aanraders:
Virgin River, Coraline, Practical Magic, When Harry Met Sally, Good Will Hunting, Hocus Pocus 2, The Princess Bride, You’ve Got Mail, Dead Poets Society, Little Women, Clue, Fresh, Haunted Mansion, Studio Ghibli films, Over the Garden Wall, This is Us, Only Murders in the Building

7 likes

Ik ben nu op vakantie dus vind het gelukkig niet zo erg dat het 30 graden is. In NL had ik het minder gevonden.

Onderweg hiernaartoe wilde ik een psl halen maar was net een dag te vroeg. Op de terugweg dan maar! En dan hopelijk ook normaal september weer in NL :orange_heart:!

Wil appels plukken en een taart bakken, maar wie doet dat met 30 graden?

Virgin River ga ik onthouden!

Ja vind ik wel. Beide versies van Charmed staan op Videoland.

De versie uit de jaren 90 is wel echt duidelijk uit die tijd en gedateerd qua looks en graphics, maar ergens vind ik dat ook wel weer leuk.

En in de originele versie is weinig diversiteit en lag in verschillende afleveringen wel heel erg de nadruk op strakke kleine outfitjes en minder op het verhaal.
In die zin is Charmed 2018 stukken beter. Maar alsnog kijk ik beide versies graag. Als je van heksen en elementen van sprookjes houdt, kan je Charmed misschien wel waarderen.

This Is Us vond ik ook een geweldige serie, echt uniek in zijn stijl en die wil ik ook nogmaals bekijken.

@fullmoon Ik kan me nog niet tot appels plukken zetten nu en stel het nog een week uit, hopelijk is dan de temperatuur lager.

3 likes

Er ia vandaag een pompoenmarkt op een landgoed in de buurt waar we heen zouden gaan maar ik denk dat ik ga skippen omdat het zo warm is :grimacing:

4 likes

Superleuk alle serie en film tips!

Volgens mij heb ik het al eens eerder in dit topic gezet, maar Bates Motel vind ik ook echt de perfecte herfst serie, met dat sfeervolle huis en outfits (en mysterieuze verhaal natuurlijk).

4 likes