Het Herfsttopic

Snap dat je niet te veel info wilt geven, maar aan ‘Frankrijk’ heb je ook zo goed als niks toch? Dan kan je imo beter direct aangeven het niet te willen delen i.v.m. privacy/herkenbaarheid.

2 likes

Duurde even maar hier is hij dan. Is hij lekker om bij de pumpkin spice Nespresso te doen, of betere bij wat neutralere? Heb hem nu bij de cup gedaan die speciaal is voor Iced coffee. Danku voor deze verrijking in mijn leven. Had vorig jaar de winter spice siroop gekocht maar vond die mwa.

10 likes

Ik heb een chocolade koffie cup ( niet van nespresso maar zij hebben wel chocolade smaak)
En daar doe ik die siroop bij. T zoete haalt de chocolade smaak meer naar boven .

3 likes

Ik kan met google lens in 10 seconden precies achterhalen welke plaats dit is, dus zou daar wel rekening mee houden als je je privacy belangrijk vindt!

Verder wel een prachtige plek en ik ben jaloers.

4 likes

Het is nu wel richting zo’n crisp gevoel aan het gaan wat betreft temperaturen vroeg in de ochtend. Heerlijk, krijg echt zin in herfstige taferelen met fris weer. Nog een week tot de herfst officieel van start gaat :jack_o_lantern:

5 likes

Super mooie plaatjes! :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik geniet echt weer van de cosy jazz op YouTube. Schilderen op nummer met een plaatje van een café, vallende blaadjes en piano muziek❤️

6 likes

Gewone koffie, pumpkinspice van monin en opgeklopte melk erbij. Heerlijk!

4 likes

Als jullie ff deze voor mij maken en opsturen dan zeg ik nooit meer dat jullie saai zijn oke.

2 likes

Goed dat je het zegt! Ik was die stream vergeten. Zo even opzetten tijdens het lezen

2 likes

Hmm dat is waar natuurlijk. Thanks voor de eye opener. Voel me echt oud nu dat ik hier niet aan gedacht heb.

Het is dus in de Dordogne en dikke aanrader om hier ooit eens heen te gaan als je van dat herfst / mysterieuze sfeertje houdt. Vooral in deze tijd van het jaar :orange_heart:

5 likes

Vriendin, je bent nog een indringer. Wat doe jij om hierbij te mogen?

1 like

Het was heeeerlijk koud vanochtend. Het goede leven komt eraan.

7 likes

Ik koop ook wel eens troep.

Alleen als jij deze koopt

Heb mijn elektrische deken weer van stal gehaald

1 like

Leuke mok om kapot te slaan tijdens een woede uitbarsting.

4 likes

Het heeft een dekseltje, dus je kunt twee keer ermee smijten

2 likes

Als je het opraapt, vast lijmt, laat drogen, kan je nog voor een derde en vierde keer. :sparkles: Sustainable :sparkles:

3 likes

Ook een leuke herfst activiteit

3 likes

Ik zoek nog steeds een leuke boswachter. :joy:

@Soy.peor Hopen dat er niet te veel dekentjes in de buurt liggen om de klap op te vangen.

2 likes