Het Herfsttopic

Herfst is alleen leuk omdat ik jarig ben.

1 like

I love herfst!! Ik vind het vooral heerlijk als je binnen bent, het al beetje donker begint te worden en je de regen hoort tikken tegen de ramen, met een groot stuk speculaas, thee en kaarsjes :blush:

1 like

Vooral de kaarsen! Ik heb al maaaanden geen kaarsen aan gehad en ik mis dat zo. De eerste dag dat het “koud” is, gaan die kaarsen aan!

4 likes

Ik denk dat je je vergist hebt met de emoticons want je bedoeld natuurlijk: :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 likes

Door alles wat jullie opnoemen, krijg ik er weer zo’n zin in :heart:
Ik kijk vooral uit naar kaarsen branden, herfststormen buiten als je zelf op de bank met een dekentje zit, de allermooiste kleuren in de bossen, …

Maar je avatar wel.

1 like

Kaarsjes, regen tegen t raam, storm, stampot, hardlopen (nU te warm), blaadjes, dikke truien, pepernoten. Het enige wat ik echt kut vind zijn de donkere dagen in januari.

2 likes

Zo veel zin in de herfst! Lekker onder je dekbed wegkruipen ipv slapen zonder iets over je heen zoals nu.

1 like

24/7 truffelpepernoten eten :heart: en dan op 6 december sad een rondje langs alle supermarkten maken en allllle pepernoten opkopen

1 like

Net dit al meegebracht van de action, je moet wat als je de zomer strontbeu bent

12 likes

Een vraagje;
Ik wil voor een vriend een verjaardagsmand maken met het thema herfst/winter/kerst.
Wat mag hierin niet ontbreken volgens jullie?

Ik heb zelf bedacht:
Thee en chillsokken
Verder kwam ik niet haha

Dat is een goed idee, dank je

Van die choco aan een stokje waarmee je in 1 draai warme choco hebt. Volgens mij te koop bij xenos sostrene etc en een sjaal? Een goed boek als hij een lezer is.

1 like

Ik krijg zoveel zin in de herfst van al die nieuwe herfstcollecties :blush: kan niet wachten tot ik mijn lekkere truien weer aan kan doen

Ik heb ook zin in de herfst en vooral de regen. Ik ben zo’n mens die van regen houdt en vooral dan op een vrije dag zodat ik lekker in bed kan blijven liggen zonder dat ik me verplicht voel om naar buiten te gaan.

8 likes

Ik heb ook zoooo veel zin in de herfst. Koppel dat gevoel ook altijd aan het nieuwe schooljaar. Heerlijk nieuwe agenda beginnen, dan wordt het langzaam steeds wat koeler en knusser. Weer fijn kunnen sporten zonder je dood te zweten, lekker op de bank met een dekentje en liters thee. Kaarsjes aan, regen op het raam, echt laf it.

2 likes

Precies dit inderdaad!

En ik heb nieuwe truien gekocht en ik wil ze zo graag aan maar dat is nu niet te doen. Verder word ik gewoon intens gelukkig van al die mooie gekleurde blaadjes en al die herfsttinten in de winkels.

1 like

Ik wil al 2 dagen graag een koltrui aantrekken. :sleepy:

Maar de herfst begint toch niet op 1 september?

Technisch gezien begint de meteorologische herfst op 1 september en de astronomische herfst begint dit jaar pas op 23 september :stuck_out_tongue:

1 like