Het Herfsttopic

Ow, nooit geweten. Beter!

1 like

Ik las chili-sokken en dacht; wat is het, ik moet het. Maar toen las ik pas goed. :sweat_smile:

Maar echt LAF de herfst, kan niet wachten tot het zover is. Ik vind alle seizoenen op hun eigen manier fijn, en heb inderdaad ook wel last van een winterdipje wat dan wel weer jammer is, maar de herfst? Ohhh… :purple_heart::purple_heart::purple_heart::purple_heart:

Ik word zoooo blij van dit topic.

@TheOne: Speculaas(brokken)! En misschien een pompoen voor pompoensoep of zo. Erwtensoep. En qua thee zou ik dan voor de herfstthee gaan of voor andere appel-kaneel-achtige theeën. Misschien een appel-kaneel-cake. Wow ik denk echt alleen maar aan vreten met de herfst, dat is niet ok.
Een boekenbon? Ik vind in de herfst lezen in bed terwijl de regen tegen de ramen tikt zo lekker. Een dekentje voor op de bank. (Geur)kaarsen.

Gelukkig wordt het vanaf donderdag wat koeler. Ik tel echt af tot de herfst begint :maple_leaf: :fallen_leaf: :mushroom:

1 like

Weet iemand nog een leuk of bijzonder bakrecept dat echt herfstig is? Ik maak namelijk vaak pompoen appeltaart, appeltaart met bruine boter of blondies met bruine boter en pompoen. Hoewel ik dit allemaal erg lekker vind, vind ik het leuk om iets nieuws uit te proberen. Dus weet iemand iets leuks en bijzonders? :slight_smile:

:orange_heart: Herfst :maple_leaf::fallen_leaf::jack_o_lantern::mushroom:

Door dit topic kan ik helemaal niet meer wachten! Zoveel zin in lekkere geurkaarsen, herfstwandelingen en pumpkin spice allesssss

1 like

jaaa ik heb ok zo zin in de herftst! En vooral in de regen :orange_heart:
heerlijk onder een dekentje op de bank (in mn nieuwe huis) met liters thee, kaarsjes en met zonder muggen, sporten zonder me dood te zweten voordat ik er uberhaupt ben, vallende blaadjes en mandarijntjes echt allesss

2 likes

Ik word blij van je bericht!

1 like

Ik had gisteren allemaal kaarsjes aangestoken en warme chocomel en chai crème brûlée gemaakt om de herfst in mijn leven te forceren. Daarna wel even moeten afkoelen onder de douche maar fuck it…

6 likes

Nieuwe ZARA campagnefoto’s. Heerlijk die donkere kleuren, luxe details en velvetstof. :heart:

5 likes

Ik heb het gisteren bedacht en het was fantastisch!

Ben er een recept voor aan het uitschrijven op mijn blog dus dat komt wel hier!

3 likes

Die kaars klinkt interessant! Ik ga eens kijken of het wat is.

1 like

Nog nooit op, maar ik ben benieuwd nu ik hem hier een paar keer voorbij zie komen! Jammer dat hij niet thuis te maken is…

Vandaag is voelt het herfstig! het is donker, ik hoor de regen en drink een kop chai thee :heart_eyes:

3 likes

Heerlijk herfstweer :heart_eyes:

1 like

Dit ja! Kaarsjes staan aan en ik ga vanavond soep eten haha, heerlijk dit.

2 likes

Leuke accounts om te volgen met herfstsfeer

8 likes

Ben de eerste gaan volgen!

Hallo iedereen. :blush: Ik ben nieuw op het forum. :slight_smile: Ik heb, net als jullie, veel zin de herfst. Ik ben nu wel klaar met de hitte. Gelukkig is het vandaag een stuk koeler.

Wat betreft de instagram accounts: ik overweeg bijna om weer een account aan te maken zodat ik ze kan volgen. De foto’s zijn werkelijk prachtig en sfeervol. Ze geven het herfstgevoel heel goed weer. Ik zou er in ieder geval veel inspiratie uit kunnen halen qua fotografie

5 likes

Mooi gekleurde bladeren buiten en mijn huis ziet er gezelliger uit door kaarsjes en kleine lampjes. Lekker bakken zodat je hele huis naar koekjes ruikt en die koekjes eten met een kop thee erbij onder een deken op de bank. Goed boek erbij (of een film/serie). Regen die tegen het raam tikt waardoor ik extra lekker kan slapen. Ja, ik heb ook zin in de herfst (voorproefje vandaag).

Alleen is dit wel de ideale situatie natuurlijk. Als ik naar buiten moet en het regent en waait vind ik het maar kut. Ik haat neerslag als ik de deur uit moet.

Nu met dit weer, stormachtig, heb ik echt weer zin in herfst! Heerlijk… terwijl ik toch wel echt een zomermens ben, afgelopen weken was blijkbaar toch iets te heftig haha, ik snak naar frisse lucht

1 like