Het Herfsttopic

Jaa het was echt een droom! We begonnen begin oktober in Connecticut en daar was het allemaal nog redelijk groen. Toen in 3 weken omhoog gereden via New Hampshire en Massachussetts naar Vermont. Hoe verder we reden hoe intenser de kleuren werden.

Vorig jaar veranderden de kleuren redelijk laat volgens mij. Maar je hebt dus Leaf peeping radars die aangeven wanneer en waar aan de East Coast de kleuren het mooiste zijn :joy:

12 likes

Wat mooi! Op m’n lijstje gezet :orange_heart:

2 likes

Dat klinkt inderdaad als een droom! Gaat inderdaad op mijn bestemmingen/travel list.
Wat grappig, soort buienradar, maar dan longterm voor de bladeren.

5 likes

Ik heb nog een keer pompoenen spam…

Weer naar een leuke pumpkin farm geweest in Duitsland, ook in de buurt van Keulen. Dus als je een pumpkin weekendje weg wilt dan zijn deze en de vorige denk ik wel te combineren! Dit was Krewelshof, zei hebben ieder jaar een pompoen show met figuren die ze bouwen van pompoenen… Dit jaar is het thema mythische wezens.

Wel frappant, ik ben jaren geleden in Ludwigsburg naar het Pumpkin Festival geweest, en precies deze figuren stonden er toen ook. Dus denk dat het ook een beetje rondreizende shows zijn ofzo. Wel dan telkens opnieuw gebouwd met pompoenen. Ludwigsburg is overigens helemaal een aanrader, grootste pompoen festival ter wereld, in zuid Duitsland.

27 likes

Die regenbuien die nu overtrekken, zo knus dat geluid op ons dakraam.

7 likes

Ik zei al tegen @Clancy, ik vind het jammer dat het vandaag niet regent. Gister en eergister moeten werken, kan ik lekker binnenblijven in m’n pyjama, schijnt de zon…

3 likes

Recent heb ik lekkage gehad in mijn nieuwe keuken (gelukkig hersteld inmiddels) maar dat heeft me toch wel een klein trauma gegeven voor harde regen.
Gisteravond ging het hier echt tekeer en vroeger sliep ik dan beter, maar nu lag ik juist steeds te luisteren of er niks drupte in de slaapkamer. Gelukkig niet, maar met een huis van bijna 100 jaar is het toch wel iets om in de gaten te houden. :sweat_smile:

Hier is de herfstvakantie begonnen en die zijn mijn dochter en ik gestart met donuts in herfst-thema. In de winkel koos ze een -tikkie scheve, maar zij was er blij mee- Halloween kat en voor thuis een pompoen.

23 likes

Ik had niet door dat het een kat moest voorstellen. Maar ach je eet het toch op

9 likes

Haha nee precies, op de bestelpaal was 'ie mooier.

Maar een kinderhand is gauw gevuld.
Was trouwens ook echt een kliederdonut, hij was gevuld met veel chocoladecrème die er aan alle kanten uit kwam. Ik bezoek Dunkin alleen met een pakje waterwipes in mijn tas. :sweat_smile:

16 likes

Dat is echt wel een catfish donut

39 likes

Nailed it

11 likes

Deze super schattige pompoenen kaarsjes op een makers market :smiling_face_with_three_hearts: Moest aan jullie denken

Instagram voor de geïnteresseerde:
https://instagram.com/candleboutiquevio?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

44 likes

Even de basic autumn bitch uithangen. Het regende dus besloot pumpkin pancakes te maken. Helaas schijnt de zon nu wel weer haha

Edit
Eet dit niet in bed :joy:

43 likes

Oeh ziet er goed uit. Heb je een recept?

1 like

Yes! Heb dit recept gebruikt van insta. Ik heb wel iets meer melk toegevoegd omdat ik het anders net te droog vond. En minder poedersuiker in de kaneelboter, want veel te zoet anders

4 likes

Ik vind de zonnebloemen tegen de blauw/groene muur zoooo mooi!

5 likes

Herfstige kleurplaten maken als het buiten regent :maple_leaf:

20 likes

Helemaal geweldig voor een koude zondagavond

10 likes

Herfst/Halloween vibes in Disneyland Parijs :fallen_leaf: :jack_o_lantern:

61 likes

Heel leuk! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like