Het Herfsttopic

Even vervloekte ik de herfst toen ik net in de stromende regen een half uur naar huis moest fietsen…
Maar nu lekker in chill kleren, kaarsen aan en de kat op schoot twilight kijken.
Straks in mn eentje kaasfonduen met een rood wijntje erbij.
Ultiem genieten❤️

15 likes

Deze vandaag opgehangen :jack_o_lantern: kom helemaal in de herfstsfeer zo met het weer buiten erbij. Heb er andere jaren nog nooit zoveel aandacht aan besteed als nu haha

10 likes

Wij hebben de houtkachel voor het eerst weer aan dit seizoen. Zo knus :orange_heart:

3 likes

Heb net echt de lelijkste herfsttrui gekocht bij de kringloop :joy:

Voor thuis uiteraard, moet m nog even ontpillen en wassen.

67 likes

Oooh dat is echt een leuke trui :star_struck:
Geeft echt jaren 90 oilily vibes met al die kleuren haha

1 like

Love it

2 likes

Vanochtend zo heeerlijk gewandeld in de regen.

En

Na

62 likes

Voor thuis? Als jij dat gezellige vest buiten de deur wilt rocken kan dat gewoon!

6 likes

Nu verwacht ik wel een outfit foto straks geheel in 90s style :sunglasses:

2 likes

Rondje bos gedaan net :mushroom:!

67 likes

Wat een mooie foto’s!

2 likes

Ik weet niet of jullie ook horrors knallen, maar wilde even zeggen dat Konferensen (Netflix) echt een hele gezellige en niet enge film is en ook wel herfstig denk ik. Het is Zweeds dus het is ook niet zo schreeuwerig Amerikaans en alle personages zijn normale mensen qua looks enzo.

Is echt een aanrader. Edit: Oh nooit de trailer kijken bij een horror trouwens want dan geven ze alle verhaallijnen al weg.

15 likes

Dit is lekker en knus

6 likes

Leuk! De gember is bij mij precies gisteren op gegaan grr! Verder heb ik alles behalve die mos😂.

Alleen wat is er mis met deze sites. 100 reclames, gelul over hoe goed de thee is. Moet eindeloos scrollen en dan pas zie ik het recept. Heel onhandig😂. Valt me op dat meer en meer sites dit hebben.

2 likes

Wellicht overbodig maar bij 99% van zulke ellenlange recepten waar men hun hele levensverhaal vertelt staat helemaal bovenaan een ‘jump to recipe’ knop waarmee de pagina automatisch naar beneden scrollt, scheelt weer wat haha! (Bij dat recept staat het bijvoorbeeld net onder de pinterest/facebook/twittericoontjes)

4 likes

Ik heb dus ergens gelezen dat het te maken heeft met copywright, geld en google. Je moet een bepaalde hoevelheid tekst hebben, anders raad google het niet aan in de zoekmachine en er was nog wat, maar ik weet niet meer helemaal hoe en wat.

4 likes

Jaa en als dat ontbreekt heb je ook nog justtherecipe.com!

3 likes

Dit heet SEO: search engine optimization.

1 like

Ik heb een bus chaipoeder gekocht zodat ik thuis chai lattes kan maken yesss! Ik heb dit vaker gekocht en nooit opgemaakt dus hoop dat deze wel op gaat :joy: Kocht ‘m bij Anne & Max want love hun chai.

6 likes

Ik denk dat dit het beste topic is;
De buurtkindjes willen iets doen met halloween, zelf ben ik die avond niet thuis. Dus wilde wat snoepjes bij de deur leggen / verstoppen. Alleen wil er wel graag wat meer bij doen, dus een leuke versiering (wat eenvoudig en goedkoop is) of een spannende ‘opdracht’ ofzo? iets griezeligs. Ben er niet helemaal in thuis. Ik hoor het graag als iemand een leuk idee heeft.

2 likes