Wat cute allemaal!
Eindelijk lekker fris❤️
Ik heb zondag zelf rode kool gemaakt. Eigenlijk een kerstding, maar door de kruiden die erin gaan vind ik het ook goed bij de herfst passen.
Ik ben ook weer helemaal van de thee drinken.
En ik heb een ontbijtje (chia pudding) met daaroverheen gebakken fruit in pumpkin spice kruiden. Echt zooo lekker. Ik heb nu appel, pruim en perzik gebakken met rozijntjes. En dan meteen voor 4 dagen gemaakt. Zit ik sochtends samen met m’n dochter dat te eten terwijl we een herfstvlog van Bonnie kijken .
Aaaaah ik wil echt je doggie knuffelen haha
Mooi gelukt!
Vond vorige week heel veel paddenstoelen! Maar nog geen rode. Mijn baby Ginkgoboompje was vorig jaar al helemaal geel en nu nog steeds groen. Het is echt allemaal later dit jaar, maar ja het was ook zo warm nog natuurlijk.
Wat bijzonder die zwarte! Dat heb ik nog niet eerder zo gezien.
Ik lig in een heerlijk bed in een luxe hotelkamer bij een van der valk exclusief en de regen tikt tegen de ramen
Oehh ja ik heb ook een plat dak en schuine dakramen, dat is zo heerlijk nu! (tot het heel hard gaat dan wordt het irritant haha)
Even vervloekte ik de herfst toen ik net in de stromende regen een half uur naar huis moest fietsen…
Maar nu lekker in chill kleren, kaarsen aan en de kat op schoot twilight kijken.
Straks in mn eentje kaasfonduen met een rood wijntje erbij.
Ultiem genieten❤️
Deze vandaag opgehangen kom helemaal in de herfstsfeer zo met het weer buiten erbij. Heb er andere jaren nog nooit zoveel aandacht aan besteed als nu haha
Wij hebben de houtkachel voor het eerst weer aan dit seizoen. Zo knus
Heb net echt de lelijkste herfsttrui gekocht bij de kringloop
Voor thuis uiteraard, moet m nog even ontpillen en wassen.
Oooh dat is echt een leuke trui
Geeft echt jaren 90 oilily vibes met al die kleuren haha
Love it
Voor thuis? Als jij dat gezellige vest buiten de deur wilt rocken kan dat gewoon!