Een leuk gedichtje of tekening vastknopen aan het snoep?
Ik ben gelijk een appel gaan kopen haha, heel lekker inderdaad! Fijne afwisseling van m’n citroen-gemberthee. En ik ben te verkouden om iets te ruiken maar volgens m’n vriend ruikt het huis heel lekker nu (:
Een soort raadseltje wat ze moeten oplossen en dan vinden ze een zakje snoep? Onder een bloempot ofzo😅. En dan een lantaarntje erbij, als het donker is, geeft dat altijd een leuk effect.
Ik heb het net gemaakt maar met kaneelpoeder ipv stokjes want had niet anders en het smaakt eigenlijk gewoon naar kaneelwater haha
Erg lekker wel bij mn bossche bol mmm
Alles is lekker bij een bossche bol
Ik heb kaneelbroodjes in de oven, die lucht jongens
En! Mijn baby ginkgo is eindelijk geel
Baby is niet lekker en niet weg te leggen dus we liggen nu samen op de bank met kaarsjes, regen buiten en dit aan:
Echt het ultieme kacheltje zo’n baby
Ik ga zondag met mijn vader een wandeling maken bij de Amsterdamse Waterleidingduinen en heb er zo’n zin in.
Lekker veel hertjes en paddestoelen spotten. Vorig jaar kwam ik zelfs een vos tegen, hoop dat ik dat nu weer heb.
Wat een fantastische foto’s! Heel veel plezier!
Jaloersss
Ahhh Isle Of Skye
Ik heb deze gekeken op jouw aanraden! Was eigenlijk m’n eerste horror ooit denk ik, maar ik vond dit een goede instap in het genre haha.
Ik drink dit nu al voor de tweede avond op rij. Het is echt goed pittig. Hoop dat het ook wat gaat doen voor m’n helse verkoudheid!
Virgin River heeft ook herfstvibes
Misschien Good Witch? Al is het wel ontzettend zoetsappig
Sabrina op netflix
Only murders in the building, iets minder zoetsappig maar Selena heeft wel altijd leuke dikke truien aan
Ben met mn tweede rewatch bezig van de hele serie dit jaar 🫣 echt heel goeie herfstvibes