Nu verwacht ik wel een outfit foto straks geheel in 90s style
Wat een mooie foto’s!
Ik weet niet of jullie ook horrors knallen, maar wilde even zeggen dat Konferensen (Netflix) echt een hele gezellige en niet enge film is en ook wel herfstig denk ik. Het is Zweeds dus het is ook niet zo schreeuwerig Amerikaans en alle personages zijn normale mensen qua looks enzo.
Is echt een aanrader. Edit: Oh nooit de trailer kijken bij een horror trouwens want dan geven ze alle verhaallijnen al weg.
Dit is lekker en knus
Leuk! De gember is bij mij precies gisteren op gegaan grr! Verder heb ik alles behalve die mos😂.
Alleen wat is er mis met deze sites. 100 reclames, gelul over hoe goed de thee is. Moet eindeloos scrollen en dan pas zie ik het recept. Heel onhandig😂. Valt me op dat meer en meer sites dit hebben.
Wellicht overbodig maar bij 99% van zulke ellenlange recepten waar men hun hele levensverhaal vertelt staat helemaal bovenaan een ‘jump to recipe’ knop waarmee de pagina automatisch naar beneden scrollt, scheelt weer wat haha! (Bij dat recept staat het bijvoorbeeld net onder de pinterest/facebook/twittericoontjes)
Ik heb dus ergens gelezen dat het te maken heeft met copywright, geld en google. Je moet een bepaalde hoevelheid tekst hebben, anders raad google het niet aan in de zoekmachine en er was nog wat, maar ik weet niet meer helemaal hoe en wat.
Dit heet SEO: search engine optimization.
Ik heb een bus chaipoeder gekocht zodat ik thuis chai lattes kan maken yesss! Ik heb dit vaker gekocht en nooit opgemaakt dus hoop dat deze wel op gaat Kocht ‘m bij Anne & Max want love hun chai.
Ik denk dat dit het beste topic is;
De buurtkindjes willen iets doen met halloween, zelf ben ik die avond niet thuis. Dus wilde wat snoepjes bij de deur leggen / verstoppen. Alleen wil er wel graag wat meer bij doen, dus een leuke versiering (wat eenvoudig en goedkoop is) of een spannende ‘opdracht’ ofzo? iets griezeligs. Ben er niet helemaal in thuis. Ik hoor het graag als iemand een leuk idee heeft.
Een leuk gedichtje of tekening vastknopen aan het snoep?
Ik ben gelijk een appel gaan kopen haha, heel lekker inderdaad! Fijne afwisseling van m’n citroen-gemberthee. En ik ben te verkouden om iets te ruiken maar volgens m’n vriend ruikt het huis heel lekker nu (:
Een soort raadseltje wat ze moeten oplossen en dan vinden ze een zakje snoep? Onder een bloempot ofzo😅. En dan een lantaarntje erbij, als het donker is, geeft dat altijd een leuk effect.
Ik heb het net gemaakt maar met kaneelpoeder ipv stokjes want had niet anders en het smaakt eigenlijk gewoon naar kaneelwater haha
Erg lekker wel bij mn bossche bol mmm
Alles is lekker bij een bossche bol
Ik heb kaneelbroodjes in de oven, die lucht jongens
En! Mijn baby ginkgo is eindelijk geel
Baby is niet lekker en niet weg te leggen dus we liggen nu samen op de bank met kaarsjes, regen buiten en dit aan:
Echt het ultieme kacheltje zo’n baby
Ik ga zondag met mijn vader een wandeling maken bij de Amsterdamse Waterleidingduinen en heb er zo’n zin in.
Lekker veel hertjes en paddestoelen spotten. Vorig jaar kwam ik zelfs een vos tegen, hoop dat ik dat nu weer heb.