Mag novembrrrr niet meedoen? 🥹
Ik vind het helemaal niet brr.
Nee was het maar zo’n feest 🫠
Hier in Twente lijkt het momenteel wel even herfst
Hier in Gelderland eerder alsof de wereld vergaat. Ik dacht net eerst ‘het gaat nu wel erg snel met donker worden ‘s avonds’. En nu lijkt het alsof iemand horizontaal emmers tegen ons huis pleurt, aan een stuk door flitsen en de lucht is geel.
Ik ben in Washington state in Amerika en hier is de herfst al echt begonnen! Mooie kleuren, ochtendmist die blijft hangen boven de weilanden en tussen de bomen. Ben door de jetlag al de hele tijd enorm vroeg wakker dus kan extra lang genieten.
De wereld was vanochtend heel klein en alle spinnenwebben waren verdauwd. Dat was zo’n mooi gezicht.
Jammer dat de temperatuur weer omhoog gaat vandaag.
Mijn herfst to-do lijstje zijn dingen die ondertussen traditie zijn geworden:
- Naar een pompoenboerderij en genoeg pompoenen kopen om mijn voortuin te versieren. Ik sta erom bekend en de buurtkinderen vroegen er laatst al om haha…
- Scary movie night met 2 vriendinnen met snacks in halloweenthema
- Een Boo basket maken voor mijn dochter
- Een weekend in een huisje in het bos met 2 vriendinnen en onze kids.
Ik wil het ook vooral rustig houden en lekker mijn boeken lezen met herfstige koffies in knusse huispakken onder een dekentje.
Ik mijn herfstdekens niet vinden, dus ben op onderzoek uitgegaan. Gelukkig de vuilniszak gevonden en ze zitten nu allemaal in de was. Tijd voor de koelere avonden.
Volgende week donderdag wordt het 15 graden met regen volgens Apple. Ik zou bijna vrij nemen
Ik had dit schatje gevonden bij de tkmaxx. Is zo’n 30cm hoog, kon hem niet achterlaten.
Normaal had ik mijn huis al wel in herfstachtige sferen, maar het is gewoon te benauwd om op zolder te gaan rommelen.
6 graden in de nacht, regen, 15 graden overdag, bewolking.
Ja, ook ik zei dat vanochtend tegen mijn man haha. Kijk er zo naar uit.
Voor mijn gevoel gaat het ineens ook hard met hoe snel het buiten donker wordt. De laatste tijd ga ik regelmatig laat (ergens tussen 20 en 22 uur) nog even naar de supermarkt als mijn kind slaapt en mijn man thuis is van het werk. De supermarkt is dan lekker rustig en alleen boodschappen doen is een soort van zen-moment sinds ik moeder ben , dus daar geniet ik van. Maar het is de laatste dagen al donker op dat tijdstip! Moest er even aan wennen maar vind het ook wel weer lekker.
Je bent niet de enige. Ik moest opstaan voor werk. Doe ik de gordijnen open en het is nog pikdonker
Ik vind dat juist wel lekker, een van mijn grootste ergernissen in de zomer is dat het dan al zo vroeg licht is als ik wil uitslapen! Mijn kind is dan ook veel vroeger wakker en dat schuift nu een beetje op, merk ik.
Net heb ik de eerste gevallen kastanjes gespot in mijn wijk.
Voel je niet bezwaard om hier foto’s te posten haha !
Ik wil heel graag naar zo’n pompoenfarmpje! Mijn vriend is zo niet halloween herfstig maar ik kan mijn geluk echt niet op!
Wat heerlijk! Als je mooie foto’s hebt die je zou willen delen, graag!
Die mok met evil pompoenen erop