Ooooh ik ga dit binnenkort ook eens proberen! Welke soort appels hebben jullie gebruikt? Er staat dat het weinig uitmaakt, maar alsnog haha.
Het is me nog iets te vroeg (ja, halverwege september) voor herfstige dingen door die shitty lente. Maar gister voelde het wel als een perfecte herfstdag
Ik doe meestal een mix. Ik had nu 2 goudreinetten, 2 Cox Orange en 1 Elstar.
Ik leef helemaal op van dit weer
! Heb weer energie voor 10, zo fijn! De hitte is uit huis, het is niet meer zo vies klam buiten, de lucht voelt veel frisser aan… ben heerlijk thuis allemaal dingen aan het oppakken waar ik afgelopen weken door dat plak weer 0 energie voor had.
Zoveel zin in de komende 3/4 maanden ![]()
En dan aankomende week weer 23-25 graden ![]()
Ik had 4 appels van onze appelboom (geen idee wat voor appels dat waren, maar heel wit en hard. Wel zoetig) en een elstar appel. Ik kan me voorstellen dat het met een frissig appeltje ook wel lekker is.
Ik vind het wel fijn dat het zonnetje nog gaat schijnen, leuk voor het appels plukken of andere buiten activiteiten. En meestal voelt het in september wel heel anders aan, niet meer zo benauwd. Daar hoop ik op dus, haha.
Same ![]()
Het klinkt spannender dan het is hoor! Heb speculaaskruiden en kaneel besteld.
Ongevraagde tip; het ronde hartjes wafelijzer van Lidl is heel erg fijn. Ik heb de voorloper van het huidige model en die gebruik ik vaak en met veel plezier. Beste wafelijzer dat ik ooit heb gehad.
Beetje makkelijk schoon te maken ook? Dat vind ik bij mijn wafelijzer echt een gedoe. Houdt me tegen om wafels te maken nu, haha.
Net een fijne wandeling gemaakt achter ons huis. En heel veel eikeltjes en kastanjes geraapt met m’n zoontje.
Love it
Ja dat is de beste eigenschap van het ding. ![]()
Ik gebruik altijd dit recept:
Die bakken snel, knapperig van buiten en zacht van binnen, en ze koeken niet aan. Als je de wafel van het ijzer haalt, blijft er niets plakken. Meestal haal ik er een nat keukenpapiertje doorheen als het wafelijzer is afgekoeld. Ideaal.
Ik heb die van Lidl besteld, bedankt voor de goede tip!
Laten jullie de herfst decoratie tot en met de kerst staan of gaat het daarvoor al weg?
Vier geen kerst dus ik laat het best wel lang liggen haha
Dit is mijn nieuwe place to be… niemand snapt mijn liefde voor de herfst <3
Langzaam weer stilstaan.
Nee november weg. Maandje rust in huis.
Kaarsen en associaties die passen in mijn huis blijven wel. Bijvoorbeeld een sneeuwbol met een doodshoofd blijft.
Haha ik moest een beetje lachen, een doodshoofd past wel in jouw aesthetic ? (Kan hoor)
Ik: Doodshoofdjes?!?? ![]()
![]()