Dit vond ik een leuke video voor de herfst:
En ik kwam deze prachtige paddenstoelen tegen. ![]()
Voor de mensen met een Nintendo Switch, ik ben echt helemaal into Tiny Bookstore en het geeft me echt enorme herfstvibes, ook al ga je gewoon de seizoenen door. Maar zo gezellig om dit te spelen onder een dekentje op de bank
niets spannends, maar een typische cosy game
Ja daaaaag, jouw paddenstoelen foto! Geweldig ![]()
![]()
!
Ga morgen even dat filmpje kijken wat je deelt. Klinkt leuk!
Het “paddenstoelenpaadje” hier achter ons huis staat ook weer helemaal vol. Zo mooi ![]()
Ik ga zo goed op jullie paddenstoelen foto’s ![]()
Bizar hè? Dit was langs een doorgaande weg, toen ik het zag heb ik meteen de auto geparkeerd en ben ik teruggelopen voor foto’s. Ik vind het zo mooi dat ze zo bij elkaar staan, net een kabouterdorpje.
Vliegenzwammen vind ik echt prachtig. Magisch mooi. ![]()
Jouw paddenstoelen zijn ook prachtig! ![]()
Dit topic kan dit jaar sowieso niet materialistisch genoemd worden ![]()
haha ik wou net zeggen, heb nog geen yankee candle spam of tk maxx trash gezien dit jaar ![]()
ik fietste van de week hier; de blaadjes vielen letterlijk als confetti uit de bomen
Niet de beste foto’s door het grijze weer vandaag, maar ik heb gisteren een herfst workshop gevolgd en een hart gemaakt voor aan de muur
Ben er heel blij mee!
Haha ja het is voor het eerst dat ik het herfsttopic leuk vind om te volgen! Echt vanwege de natuurplaatjes
Ik was ook helemaal geïnspireerd naar het bos gegaan, maar ik kwam helaas niet meer tegen dan dit:
Alsnog echt een fijne herfst tot nu toe!
Lijkt gewoon bijna nep, zo rood hahaha.
Heb het idee dat de herfst dit jaar mooier en ook langer mooi is dan vorig jaar!
Ja eens, ik verbaas me echt over de kleuren dit jaar!
Dat idee heb ik ook. Maar volgens mij hebben we ook gewoon geluk dat het zulk rustig (windstil) weer is net nu de blaadjes op hun mooiste zijn.
Echt genieten ![]()
Wauw mooi.
Ik vind het hier in de omgeving echt nog best groen, maar hier en daar inderdaad wel zo’n mega felle boom! Die zijn zo prachtig ![]()