Het Herfsttopic

Wij hebben een pompoen gekregen en die wil ik nog beplakken met een gezichtje. We waren vrijdag naar plaswijckpark daar is alles buiten ook in herfst en halloweenthema versierd.
We gaan nog 2 x een weekend naar het bos, ik wil dan graag een boswandeling doen.
Ik ben nu sinaasappels aan het drogen in de oven en wil ook nog een simmer pot doen met wat lekker ruikende dingen.
Verder ben ik heel veel aan het kleuren met alcohol markers in van die cozy kleurboeken (3 euro bij de intertoys en superdik papier!) en ook veel aan het bakken. M’n appels zijn wel al op, dus ik moet eigenlijk nog een x gaan appels plukken.
Ik zou heel graag nog bij een kampvuur in het donker willen zitten, misschien dat dat volgende week op de camping lukt.
Ooh en ik wil nog heel graag paddestoelen ook zien! Maar die zekerheid is er nooit.
Vandaag met m’n dochter heksenketels geschilderd en raamstickers opgeplakt.
Edit : en er staat de hele dag een herfst playlist aan.

Deze als m’n dochter thuis is

En deze voor mezelf

4 likes

Zo leuk om te lezen allemaal, gelijk weer wat nieuwe inspiratie op gedaan.

Hier staat ook de hele dag een herfstafspeellijst aan, vaak van alexrainbirdmusic op YouTube, dan ook gelijk een mooie herfstachtergrond erbij.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

17 likes

Het is zo mooi nu in het bos hè?
Vandaag paar paddenstoelen gespot die ik nog nooit eerder had gezien.

19 likes

Vandaag voor het eerst een pompoen uitgehold en uitgesneden, samen met mijn neefje. Hij staat in de tuin en zie hem steeds in mijn ooghoek :grin:

28 likes

Ik kwam deze joekels tegen :scream:

Had helaas geen mogelijkheid om betere foto’s te maken maar het bos is praaaaachtig

12 likes

38 likes

:ghost:

70 likes

Hahaha ahw dit is zooo cute :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha thanks!

3 likes

Dit vond ik een leuke video voor de herfst:

En ik kwam deze prachtige paddenstoelen tegen. :heart_eyes:

54 likes

28 likes

Voor de mensen met een Nintendo Switch, ik ben echt helemaal into Tiny Bookstore en het geeft me echt enorme herfstvibes, ook al ga je gewoon de seizoenen door. Maar zo gezellig om dit te spelen onder een dekentje op de bank :fallen_leaf: niets spannends, maar een typische cosy game

9 likes

Ja daaaaag, jouw paddenstoelen foto! Geweldig :orange_heart::orange_heart::orange_heart:!

Ga morgen even dat filmpje kijken wat je deelt. Klinkt leuk!

Het “paddenstoelenpaadje” hier achter ons huis staat ook weer helemaal vol. Zo mooi :mushroom:

36 likes

19 likes

Ik ga zo goed op jullie paddenstoelen foto’s :heart_eyes:

Bizar hè? Dit was langs een doorgaande weg, toen ik het zag heb ik meteen de auto geparkeerd en ben ik teruggelopen voor foto’s. Ik vind het zo mooi dat ze zo bij elkaar staan, net een kabouterdorpje.

Vliegenzwammen vind ik echt prachtig. Magisch mooi. :heart_eyes:

Jouw paddenstoelen zijn ook prachtig! :heart:

4 likes

Dit topic kan dit jaar sowieso niet materialistisch genoemd worden :sweat_smile:

7 likes

haha ik wou net zeggen, heb nog geen yankee candle spam of tk maxx trash gezien dit jaar :sparkles:

ik fietste van de week hier; de blaadjes vielen letterlijk als confetti uit de bomen

30 likes