Het Herfsttopic

Ik ben voorzichtig optimistisch (:crazy_face:)!! Wordt in ieder geval heerlijk slapen komende week

5 likes

Heb je Widows Bay al gezien? Apple original en is soort van horror (niet echt horror, wel spannend) gemixt met comedie. Ik vind 'm fantastisch als schijterd die normaliter geen horror kijkt. Echt dat New England herfstige vibes met mist enzo

6 likes

Ik heb van de week voor het eerst Practical Magic gezien (is blijkbaar een hele cult omheen) maar wát een heerlijk herfstige film!! Baalde eigenlijk dat ik hem niet tot de herfst heb bewaard. Hocus Pocus maar dan wat volwassener. Aanrader, staat nu op Netflix :spider: :woman_mage: :fallen_leaf:

9 likes

In september komt deel 2 uit, dan kun je er alsnog een in de herfst kijken.

7 likes

Oh ja dat was echt 1 van mn lievelingsfilms als kind. Kan niet wachten op deel 2!

1 like

Ik zit lekker onder de parasol naar de regen te kijken en luisteren :maple_leaf::fallen_leaf: zin in de temperaturen van komende week!!

11 likes

Ik werd vanochtend ook wakker door de regen en onweer en het was zo lekker donker. Echt van genoten onder mijn deken :heart_eyes:

9 likes

Echt zin in herfst! :orange_heart:

10 likes

Weet iemand van de herfst girlies hier al of TK Maxx weer herfst geurkaarsen heeft? Of duurt dat nog even? Ik koop daar elk jaar een paar smoky/kaneel achtige geuren haha

1 like

Ja die liggen er! En ook alle Halloweenmeuk etc.

2 likes

Al een paar weken zelfs! Voor mijn gevoel worden die ook al best snel weer vervangen door kerstkaarsen

3 likes

Ja ze waren er maar niet héél veel (in Utrecht), dus misschien alweer op de retour. Toch paar kunnen vinden :slight_smile:

1 like

Ben echt een oma geworden want ik hou ineens van tuinieren en puzzelen :joy: heb net deze twee herfstige puzzels besteld.

11 likes

Als ik Social media mag geloven dan ligt de TK en de Action weeer vol met halloween spul en ook de geurkaarsen!

1 like

Mooie puzzels!

ik heb mijn eerste herfstbladopdegrond foto gemaakt. In augustus, heerlijk!
moet mijn herfstdeco weer even gaan pakken.
Oh en wat ’ herfstkleuren kleding’ weer n de kast gezet

helemaaaaal zin in.

2 likes

Ik ben echt een herfstpersoon, maar om nou te zeggen dat het heerlijk is dat er in augustus al zoveel blad op de grond ligt vind ik nogal misplaatst en onwetend.

38 likes

Ja heb mn huis al in herfstsferen gemaakt :fallen_leaf::maple_leaf:

Zijn geen herfstbladeren maar blaadjes die bomen los moesten laten om te overleven :smiling_face_with_tear:

16 likes

Ja, hittestress reactie, fenomeen heet ook wel valse herfst.
Het is ronduit kut om te zien.

15 likes