@anon42392789 Aan gelukkig dat het niet erg is!
@Cactuss heb 'm via Etsy!
Ik zou komen!
Ik had nu Pain au raisin en die vond ik wel lekker ruiken. Ook Belgian Waffles is een aanrader (al vind deze Belg dat het niet écht naar wafels ruikt )
Het komt hier echt al urenlang non-stop met mega bakken uit de hemel, precies vanaf het moment dat ik weer thuis was. Het klinkt echt heerlijk vanaf mijn warme dekentje en Autumn Glow yankee aan <3 En valt me nu op dat de boom tegenover mijn slaapkamer nu bijna helemaal roodgekleurd is, vorige week was ie echt nog driekwart groen.
Ik vind dit topic zo leuk Geniet door al die posts nóg meer van de herfst. Ook lekker veel inspiratie om te bakken en herstrisotto’s
Ik heb vandaag de speculaascake van Koopmans gebakken. Wel lekker herstig, maar eigenlijk net kruidkoek. Volgende keer toch maar een eigen recept
Oké the vampire diaries heeft gewonnen haha. Echt te leuk, seizoen 1 in 2013 gezien.
Kaarsje erbij aan aan, onesie aan. Love herfst
Ik heb pompoensoep gemaakt vandaag, heerlijk herfstig. Wel een takkenwerk om die pompoen te slachten, maar het is gelukt en hij is echt heel lekker geworden al zeg ik het zelf
Weet iemand waar je eetbare kastanjes kunt kopen?
Marqt
Nice! Tip voor de volgende keer: eerst even in de magnetron (raar maar waar)
Ik ben zo blij dat ik van een familielid dat dichtbij woont zo de hond kan lenen voor dat soort buien en de hond vindt het nog gezellig ook.
Ik heb geen magnetron Maar ik ga het onthouden voor mocht ik er ooit weer eentje hebben
Oh, maar dit! Had voor het geval dar de paraplu meegenomen, ondanks dat mijn app zei dat het droog zou blijven. Nouu, zo blij dat ik ‘m meegenomen heb! Zelfs met paraplu ben ik er nat uitgekomen.
En gezien mijn borduursels gewaardeerd worden, hierbij mijn nieuwe project ben er nu al helemaal blij mee. Beloof dat de volgende foto een foto is als het af is en geen proces foto wordt
maar het wordt dus een autumn wreath!
Er staat een speculaas-karamelcheesecake in mijn oven!
Ooh heerlijk, de hele dag al regen! Heb vakantie en zit lekker thuis met mijn fluffy sokken kaartjes met vosjes en andere bosdieren te knutselen. Voel me net een oma
Omg heb je een recept?
Oh toevallig opende ik hierna het nieuwe producten uit de supermarkt topic haga
Haha, ik wilde net zeggen, geen recept maar wel een bakmix: