Het Herfsttopic

Happy birthday! En geniet van je herfstige verjaardag (maar dat komt dus wel goed haha) :tada:

Ik vind de appelkaneel kaars van Air Wick altijd ontzettend lekker, heb deze laatst weer groots ingeslagen bij de Action.

1 like

Waar is de bank van😍

1 like

Waar ben je? Wat een mooie kleuren al.
Ik ben geen herfsttype (wel qua kleuren trouwens, die staan me het beste :p) maar verlang wel naar wandelingen tussen bomen met allerlei kleuren. Heb een foto van vorig jaar november dus nog even een maand wachten tot het zo mooi is!

1 like

Ik was vandaag met een vriendin naar een theeschenkerij. We zaten in kleine fauteuiltjes bij de openslaande deuren (die nu dicht waren natuurlijk) lekker thee te drinken en cake te eten. Lekker kijken naar de voorbij waaiende blaadjes. Heerlijk!

4 likes

Door dit weer krijg ik zin om the vampire diaries opnieuw te bingen. Alleen ben ook al bezig (heel lang) met gilmore girls wat ik eigenlijk ook wel weer wil kijken. Wat een strugles hahahah :sweat_smile:

4 likes

Wil ik ook weten.

Hot tip voor de zuiderlingen, pompoenen zijn 1eu bij Jan linders (ook de hokkaido) :maple_leaf:

1 like

van made.com!

2 likes

Afgelopen weekend de herfstsfeer binnengehaald! Met een Yankee Candle waxmelt als ultieme treat :raised_hands:

6 likes

Zo gezellig!! Love je tafel en kastje!

Het spijt me zo dat ik dit topic onderspam met mijn borduur shizzle, maar het is herfstig en cute. Dus hierbij deel ik het :joy:

53 likes

Dankjewel ! Ben er zelf ook nog steeds superblij mee!

Ziet er gezellig uit! Welke Yankee Candle geur heb je? Ik wil ook een bestelling plaatsen

Ik ben eind oktober jarig en wilde het eigenlijk niet echt vieren. Maar nu heb ik het plan om een herfstavondje te organiseren. Pompoensoep maken, broodjes met smeersels erbij, zelfgebakken appeltaart en dan de hele avond met kaarsjes aan spelletjes spelen. Misschien suf maar lijkt me mega gezellig haha.

27 likes

Oh lijkt me juist leeeeuk!

1 like

Risotto met pompoen gegeten :smiling_face_with_three_hearts:
Was heel lekker! Had nu de pompoenstukjes (uit een zakje, lui) maar even aangefruit met uitje voor de risottorijst erbij ging. Zou het volgende keer wat langer bakken want was nog iets te veel bite vond ik. Maar wel heeel lekker en herfstig met parmezaan.

1 like

Klinkt fantastisch!!

1 like

Doe niet zo gek gewoon doorspammen. :heart_eyes:

1 like

Superleuk, waar heb je dit patroon vandaan? Deze wil ik ook maken!