Oh, ik heb de smaak helemaal te pakken. Ik heb schaal met kaarsen herfstig gedecoreerd, brand appel crumble kaarsjes, heb een stoofpotje gemaakt, ga deze week pompoensoep maken en ik gooi overal kaneel doorheen. Mijn plaids en huissokken heb ik ook weer uit de kast gehaald.
Ik ga zo wilde kastanjes zoeken en ze thuis poffen
Goed idee! Als mn dochtertje wakker is gaan we ook met een mandje kastanjes zoeken!
Lijkt me zo leuk om met je kindje dit soort dingen te doen. Heb echt de leukste herinneringen aan vroeger kastanjes zoeken
Ik ga vanavond kaasfonduen, lijkt me ook wel heerlijk passen bij vandaag. Heeft iemand suggesties voor erbij?
Stokbrood, soepstengels, tomaatjes, komkommer, paprika, broccoli, groene asperges, aardappeltjes met schil, (vega) knakworsten, (vega) salami, (vega) gehaktballetjes, nacho’s.
Edit: of meer op zoek naar bijgerechten?
Ik vind gebakken champignons in knoflook altijd zo lekker erbij verder standaard dingen heb ik altijd…
Heb je ze eerst ingekerft (?) met een kruisje??
Ik heb serieus 2 tamme kastanjes gevonden hahaha dus hier helaas geen lekkere snack
Ik vind dit al heel veel goede ideeën voor erbij. Thanks!
Ja maar niet goed/diep genoeg denk ik! Jammer dat je er niet veel gevonden hebt
Haha ik had het al online gevonden
Ik heb net zelf chocolademelk gemaakt door een reep pure chocolade te smelten en er volle melk bij te gooien en het was zo perfect
Aaagggghhhhh, heeft mijn broer continu gedraaid op onze vakantie naar zuid Frankrijk!
Laatste keer dat ik een borduurding deel, anders wordt het echt teveel. Maar heb nu een pompoen en een herfstboeket gemaakt en ik ben erg blij met hoe het eruit is gekomen
Wauw!! Supermooi
Hahaha te schattig, mag ik vragen hoe je hier aan komt? Lijkt me leuk om in hogere resolutie te hebben zodat ik hem in een lijstje kan doen als herfstdecoratie