Wat mij betreft lekker blijven delen hoor! hartstikke mooi!
Waar vind je de patronen en die mooie lijstjes?
Dank je wel! Blij dat het niet teveel wordt Ik vind al mijn patronen via etsy (als iemand er behoefte aan heeft wil ik best wat linkjes hier neerzetten) en ik lijst het in in de borduurring zelf! Beetje prijzig om iedere keer nieuwe borduurringen te kopen, maar ik vind het zo tuttig om ze normaal in te lijsten. Dit is toch net wat moderner.
Wil je wat linkjes plaatsen? Ik wil het ook eens proberen
Heb je ze nu allemaal aan de muur hangen? Zo ja, dan ben ik daar ook wel benieuwd naar!
Elke vorm van creativiteit vind ik leuk om te zien, dus ik vind het niet erg als je het deelt!
Van een Instagrampagina: cozyautumnlife
Ik ben onlangs allemaal herfstinstagrams gaan volgen haha
Heb hem net op pinterest gespot. Misschien is hij daar iets groter.
Ik zocht op autumn pumpkin humor en had hem al snel.
Tuurlijk! Ik koop van alles trouwens een pdf file. Ik vind bij veel kits dat ze te duur zijn en dan komen er vaak ook nog verzendkosten bij.
Dit is de pompoen die ik net geplaatst heb. Kijk ook even naar de rest van de patronen die in deze shop te verkrijgen zijn. Zitten echt een paar hele mooie en ook simpele tussen. Heb er ook een paar in mijn winkelmandje zitten. Ik heb namelijk met borduren alleen de kruissteek echt geleerd en nog nooit op deze manier gedaan. Dus dit was mijn eerst âfree embroideringâ patroon en het is echt heel goed te doen. Had het moeilijker verwacht. Gewoon wat youtube tutorials erbij.
Dan vind ik dit een toffe shop. Heb er 1 patroon gekocht, maar nog niet gemaakt. Daar wil ik nu aan gaan beginnen. Je krijgt er echt een hele uitleg bij, de pdf is zoân 11 of 15 paginaâs.
Deze shop heeft super cute en makkelijke kruissteek patronen. Hier komt ook de kat op pompoen vandaan. Het is een hoop werk, maar doordat de meeste patronen weinig variatie in kleuren gebruiken vind ik het makkelijke begin patronen. Wel goed tellen trouwens! Ik heb aardig wat telfouten gemaakt bij de kat, omdat ik dacht dat het makkelijk recht toe recht aan was.
Dit is het herfstboeket. Het is geen goedkope shop wat betreft patronen (had ook een beetje moeite met de prijs, maar het feit dat ik het zo mooi vind overwon), maar je krijgt goede duidelijke uitleg en je mag de eigenaresse altijd mailen als je ergens niet uitkomt.
En dit is de Autumn wreath die ik laatst gemaakt heb. Dit is een van mân favo shops, omdat ik van dat Russische folklore sfeertje houd. Hier komen ook de vogeltjes vandaan die ik begin september gemaakt heb. Ik vind haar patronen echt prachtig en betaalbaar ook.
Daarnaast heb ik gister nog een paar shops ontdekt die ik tof vind, maar nog niks van gekocht heb.
Ik wil trouwens ook best een pdf patroon die ik heb naar je toesturen. Helemaal als je net begint.
En sorry, lijst werd wat langer dan gepland
Ik wil ze aan de muur gaan hangen, maar nog niet gedaan. In al mijn muren moet ik namelijk boren. Weet alleen nog niet op welke muur ik het ga hangen! Originele idee was roze keuken muur, maar daar zie ik het amper en ik vind het zo leuk om ernaar te kijken. Ik heb een licht groene muur in mijn woonkamer waar het zou kunnen, maar eigenlijk wilde ik daar tekeningen en schilderijen ophangen. En beide wordt weer teveel, haha. Dus nu staat het een beetje verspreidt door mân huis.
Ik heb dit topic ooit aangemaakt en van mij moet (mag) je gewoon nog meer delen hoor. Het is juist leuk om te zien wat je allemaal maakt.
Ik fietste net in de regen naar huis (het enige wat ik minder leuk vind van de herst haha) en toen kwamen er ineens twee eekhoorntjes voorbij geschoten. Zo schattig <3
en eeen vraagje; heeft iemand misschien tips voor herfstige dingen in Londen? Ik heb het gevoel dat ze in het buitenland er meer mee doen dus heb helemaal zin om volgende week naar versierde winkels/straten te gaan Ben sowieso van plan wat herfstige Yankee candles in te slaan
Dankjewel! Het is inderdaad een hele lijst geworden, alleen maar leuk!
Goede tip ook om de PDF te kopen en niet de kit.
Ik zal vanavond eens goed kijken.
Wat lief dat je een pdf wilt sturen , ik begin idd nog maar net.
Ik zal je een berichtje sturen
Ik woon in Brabant en ben bij een boer langsgegaan, hier in de omgeving zie ik het wel meer.
Ik hoop dat je ook een leuke plek in de buurt kunt vinden!
Ik heb lekker de hele middag in de regen door de stad gelopen. Nu verregend binnen en lekker koken. Man, wat hou ik van dit weer <3
Dit is ZALIG idd!
Ik zit nu in een bungalow met mijn ouders. We zijn op Ameland. Het waait en regent en we drinken wijn en bier en lezen een boek of pielen op onze telefoon. Zooo zalig!
Ik voelde de herfstvibe zo erg dat ik vanavond mijn haar maar van lichtblond naar koperbruin/donkeroranje heb geverfd.
Sorry voor de late reactie! Maar dat van mij is bij de Pompoenerie in Tubbergen. Ze hebben ook wel een fb.
Bij ons in het dorp is vanavond al een Halloween tocht voor de kinderen. Ik ben nu mijn huis aan het versieren en lijk zelf wel een kind. Ik vind het zo leuk!
Zelfgemaakte gevulde speculaas staat in de oven! Hoop echt dat het lekker wordt