Het Herfsttopic

Ik ga in de herfst in Zweden zitten! Kan nu al niet wachten om de bossen in te gaan in November en alle mooie kleuren te zien!

3 likes

Gaaf! Ik was eens in oktober/november in Schotland, was supermooi daar alle herfstkleuren. Dan komt de herfst nog meer tot zijn recht!

2 likes

Ik woon in omgeving Amsterdam en ik vond dat vandaag echt een herfstachtige dag was. Kijk zo erg uit naar de echte herfst! Wandelingen maken, rond 17.00 naar huis en thuis thee of warme chocolade melk <3. Ik word alleen wel low key depressed van het weinige zonlicht maarja voor later een zorg

Oh dat lijkt me echt geweldig! Ik ga in oktober naar Londen en ik kijk er nu al naar uit. Ik hoop echt dat er een beetje Halloween vibes zullen zijn

1 like

Ik kreeg zoveel zin in de herfst gisteren, met dat weer!

Ook fijn in de herfst/winter: dat het minder opvalt dat je huis niet spik en span is. 'S avonds donker, kaarsjes aan, sfeerlicht doet het veel beter dan 's avonds nog vol in de zon waarbij je elk stofje ziet liggen.

4 likes

Ja ik ben normaal meer van de lente, maar sinds toen heb ik de herfst wel veel meer leren waarderen, vooral alle vlakten met bossen e.d. zag er heel gaaf uit zo midden in de herfst.

Zou je lichttherapie kunnen doen? Bij mensen met een winterdepressie schijnt het te helpen.

Oh jongens ik vind dit weer zo fijn. Vannacht ging het bij ons flink tekeer met regen en wind en de temperatuur is flink gedaald.
Nu het koeler is kan ik ook weer liters thee drinken, met temperaturen boven de 30 vind ik dat minder lekker.

3 likes

Haha ik zie nu Helga en Herr Flick samen onder een kleedje liggen met thee. :sweat_smile:

3 likes

Herr Flick drinkt alleen thee als hij ziek is, hij drinkt koffie. Ik lig wel op de bank nu (met dekentje, kat en trappelend kind in mijn buik), Flick is boodschappen doen. :joy:

1 like

Ah zo blij om zoveel mensen met dezelfde liefde voor herfst te vinden :heart_eyes::maple_leaf::fallen_leaf:

Ik ben ook al 3 dagen zo intens gelukkig met dit weer! Ik slaap zoooo lekker, en zelfs de hond uitlaten in de regen vind in lekker! Haha.

Verder leef ik voor de PSL :coffee::orange_heart: en gisteravond hebben mijn vriend en ik meteen een stomende curry besteld terwijl het met bakken uit de lucht kwam. Heerlijk!

Ik krijg ook gewoon letterlijk kriebels in Mn buik van dit soort plaatjes :see_no_evil:

13 likes

Ik heb pinterest borden voor alle vier seizoenen, maar ik heb toch veel meer herfst foto’s gepint. De kleuren zijn zo prachtig. De periode van oktober tot en met december vind ik altijd sfeervol. (Waarschijnlijk vanwege de feestdagen en de gezelligheid). Na december val ik altijd in een soort zwart gat.

2 likes

Zoveel zin in de herfst. :heart: Met hond en kind het bos in, lekker wandelen. Dekentjes alles.

Herfst is wel lievelings, denk ik. Fris, maar niet té koud.

Mede door dit topic net even een fotoshoot gehouden met de hond in het park, hehehe.
Met wat kleuraanpassingen (rood en oranje tinten wat hoger) krijg je toch al best wat leuke herfstige plaatjes!

19 likes

Mmmmmmm chocopepernoten

1 like

Terwijl het gister aan het regenen was, heb ik mijn raam geopend om extra van het geluid te genieten

2 likes

jerfstttt

Ik vind nu al meer herfstitems leuk dan kledingstukken die ik in de volledige zomer bij elkaar kon vinden. :blush:

8 likes

11 likes

Regencreep hier. Mijn zus en haar vriendin hebben een keer lachend toegekeken hoe ik in de herfst met bikini! (Ijskoud dus) in de tuin in regen ben gaan staan. Hield het niet lang vol.

1 like