Wij wel! Hier gaan de kindjes niet echt langs de deuren. We lopen met lampionnetjes door het dorp naar het veld waar “sint maarten” het vuur aansteekt en dan is er vuurwerk. Lekker een thermos thee mee
Aan de ene kant snap ik dat wel maar aan de andere kant is dat al 100 jaar zo. Mcdonalds en Cola bijv. Die zijn nu niet meer weg te denken uit Nederland.
(Zelf heb ik niet echt een mening over halloween.)
Ik heb 7 jaar in Rotterdam en maar 1x kindjes met Sint maarten aan de deur gehad haha. Halloween altijd wel
Ik woon in een dorp waar geen kinderen langs de deuren komen met Sint Maarten en Halloween. Vooral Sint Maarten is hier niet bekend. Voelde me een aantal jaar geleden dan ook behoorlijk lullig toen er in de stad waar ik voor een half jaar woonde ineens allemaal kinderen aan de deur kwamen en ik niks in huis had
Ik hou van griezelen!
Gister met vriendinnen enge films gekeken
Voordeur versierd allesss…
Nu lekker in Drenthe in het vakantiehuis van mijn oom en tante, met open haardje
Omg ja, net een latte op zo heerlijk!
Ik heb hm gekocht bij de Makro
Zo grappig, hier is Sintmaarten écht een hit.
Kinderen zijn weken bezig met een lampion te knutselen op school. Het record aan kinderen wat wij hebben gehad was 64 kinderen.
Meestal komen er rond de 40 langs de deur.
Ik heb pompoentaart in de oven staan
Sint Maarten was echt me favo als kind, maar tegenwoordig komen er hier zo weinig kinderen nog langs. Soms maar vijf op een avond, vind het wel jammer dat het nu minder lijkt te leven…
Ik kan niet wachten!
Weten jullie winkels die echt ‘pro’-herfst zijn? Ik vind TK max altijd leuk omdat ze Amerikaanse spulletjes hebben.
Ik ben altijd verliefd op die overdreven Amerikaanse instagram posts.
In de action liggen de herfst spullen al weer!
Heb je tips voor insta-accounts?
Jij bent ook een herfst baby en we krijgen ook herfst baby. Love de herfst en nu nog meer.
Geen leuker seizoen dan dat. Echt zin in weer.
Ik zei vanmiddag ook al dat ik weer uit keek naar de herfst lekker regen lekker binnen zitten geurkaarsjes aan buiten donker
Jaaa lijkt me ook zo leuk.
In Nederland is dat gewoon bijna nooit zo? Misschien 1 of
2 dagen en dan is alles er weer afgewaaid
Ik ben @keekie niet maar ik volg:
cozyautumnlife
always.autumn
fall_world
joethommas is ook leuk. Niet per se herfst maar hij maakt in de herfst wel hele mooie foto’s van herfstig New York.
Wauw wat geweldig dit!!