Aroma Plaza in Amsterdam heeft die volgens mij ook gewoon nog
Ik ga online nog ff zoeken.
Edit; thanks!!
En klopt idd maar vind hem wel heel subtiel lekker. Als ik de kamer ff uitloop en dan weer in ruik ik hem dan wel weer.
Doe die cosy by the fire soms uit omdat ik em dan te overheersend vind als ie een tijdje aan staat.
Echt leuk die herfst kaarsen. Heb er ook een paar die ik echt kerst vind. Of zomer.
Eigenlijk wil ik graag je hele collectie zien
Ik heb ze overal verspreid staan haha en ik heb ook best veel van die kleintjes al opgebrand!
Dit jaar nog niets gekocht voor de herfst maar ik zal morgen ff kijken wat ik nog heb
Edit;
Oh ik zie nu net dat ik nog foto’s van vorig jaar op mn telefoon had.
Die festive cocktail had ik alleen gratis gekregen dus die hoort er niet echt bij
Heb er nog meer, maar daar geen foto’s van!
Ik vind het altijd leuk om te zien welke geuren anderen hebben! Ik mag nu niks meer kopen tot eind november/de kerstcollectie.
Heb wel het geluk dat mijn vriend door mij ook een Yankee verzamelaar is, hij heeft ook iets van 15 large jars (allemaal andere geuren dan de mijne) waar ik van kan meegenieten als ik bij hem thuis ben haha!
Zo leuk om dit te zien!
Ik heb mijn broer en vriendinnen ook al fan gemaakt. Echt tof.
Zoooo’n zin in m’n favo seizoen!
Ik zit echt al met mijn hoofd in de herfst bijna. Toen vanavond die storm kwam en die regen heeeeeerlijk, had het nog bloedheet, maar goed. Had wel zin om kaarsjes aan te zetten en ook heerlijk thee gedronken. Mis dan enkel de truffel kruidnoten (en een bad wat ik niet heb).
Mijn (oke dit is na herfst maar toch) eerste date staat al met een vriendin voor de winter om een gingerbread house te maken. Daarvoor nog even aan de herfst kook en bak. Van mij mag het snel beginnen
Ik heb gewoon echt zin om te chillen in een trui en een joggingbroek of warme legging ofzo, vind zomerkleding helemaal niet leuk om in te relaxen. Of überhaupt om te dragen eigenlijk haha.
Ik wilde dit topic de afgelopen week absoluut NIET aanklikken. Ik heb het zomergevoel nog helemaal niet gehad. Geen vakantie gehad, en net verhuisd waardoor ik al mijn vrije tijd bezig ben geweest met klussen. Ik ben nog geen dag op het strand geweest, misschien één keer een terrasje, en mijn dakterras wordt op dit moment aangelegd, zodat we vanaf deze week voor het eerst zouden kunnen zonnen.
Maar toen het gisteren ging regenen en ik mijn pumpkin spice kaarsen tegenkwam dacht ik eigenlijk “laat maar zitten die zomer, nu zin in de herfst”.
Ik heb vandaag de heerlijkste chai latte gedronken en daardoor ben ik nu echt helemaal klaar voor de herfst.
Was het eigenlijk veel te warm voor maargoed.
Wegggg met die warmte plz
Heerlijk hè ik heb afgelopen tijd vaak zelf mijn chai gemaakt, echt heerlijk. Heb hem toen wel iced gedronken maar kan niet wachten om hem warm te drinken ook
Omg vanochtend was het lekker zestien graden, kan niet wachten tot het de hele dag rond die temperatuur (of lager) is
Ik heb zin in herfstkleren en wandelen met de hond in het park met al die mooie bladeren
Mag ik vragen hoe je het zelf kan maken?
Ik heb via YouTube Joshua Weissman zijn Masala Chai recept gebruikt! Als je dat zoekt kom je er wel uit.
Zojuist voor 40 euro aan votives besteld en een holder erbij :’).
you influencertt