Ik heb gisteravond mijn winterdekbed er weer op gelegd. Bedacht me ineens dat hij er voor de hittegolf ook nog op lag toen het 20 graden was, dus nu kan het ook wel weer. Zeker nu er kruidnootjes te koop zijn en het buiten regent
Jaaa wij hebben een huis gekocht en nu ook echt een hele leuke ‘voortuin’ / entree waar ik echt nu al allemaal ideeën voor heb met pompoenen etc. Kan niet wachten!!!
Ik vind het zo fijn om hier “soortgenoten” te vinden hahaha. In mijn omgeving zijn weinig mensen die begrip hebben voor het feit dat de herfst mijn favoriete seizoen is.
Yankee Candle staat vandaag met korting op Zalando Lounge! Dacht dat jullie hier dat misschien wel interessant vonden
Edit: Heb ik net een adventkalender voor mezelf besteld? Misschien
ik wil zo graag een x een yankee candle proberen maar vind het nu toch veel geld voor iets wat ik niet eerst kan ruiken, zo zonde
Snap ik wel, dat had ik ook altijd! Die adventkalender durf ik nu wel aan omdat er verschillende geurtjes in zitten, dus er zit vast genoeg bij wat ik lekker vind. Eén losse kaars op de gok bestellen zou ik ook niet snel doen.
Voor de liefhebbers
Bij Sostrene grene verkopen ze deze.
Ik vind ze iig suuuper lekker ( wel ff een melkopschuimer gebruiken want alleen met water zijn ze wat saai)
Dit. Allemaal. Haha
Ik sliep vannacht eindelijk weer onder mijn deken ipv alleen een laken
Grote white cocao kan je wel in de aanbieding kopen. Weet niet of je die bedoeld?
https://www.outletduiven.nl/catalogsearch/result/?q=+Yankee+candle
Misschien ook wel de waxine lichtjes.
Ik heb zojuist een POMPOEN gekocht bij de supermarkt mensen!!! Ik verklaar de herfst voor geopend
Oeh waar heb je de adventskalender besteld?
Oh nvm, zalando lounge natuurlijk
Ja hij stond erbij op Zalando Lounge
Dacht dat deze tiktok hier wel gewaardeerd zou worden
wij hebben elke week een groenteabonnement wat bezorgd wordt en daar zat vorige week een zomerpompoen in!!!
zomerpompoen of niet, lamakommeee
misschien ga ik er wel pompoentaart mee maken, dat plaatje hierboven ziet er echt te goed uit
ik heb met thuiswerken deze playlist ook al weer een paar keer opgehad
Oke sinds vandaag ben ik ineens super sad dat de zomer over lijkt te zijn, dus ik ging hierheen omdat ik hoopte wat positieve dingen over de herfst te kunnen lezen. En dat is gelukt! Ik voel me ineens een stuk beter en heb meteen zin gekregen in koppen warme thee, knusse truien en boswandelingen Dankjulliewel!
Ik zit al de hele dag heerlijk in mijn fluffy badjas met een yankee candle aan. Heerlijk die regen. Genieten.
Ik ben ook gek op de herfst! En ook ik heb helaas zo goed als niemand met wie ik dat kan delen. Maar gelukkig was daar het herfsttopic. Ik kreeg door dit topic helemaal zin om Yankee Candles te kopen en heb dit gister gedaan. Alleen Midnight Jasmine valt een beetje uit de toon qua warme geur, maar die vind ik wel lekker voor op het toilet. Nu staat Warm Cashmere naast me te branden!
Oh ik word zo vrolijk van die mooie herfstige plaatjes! Mijn favoriete seizoen! In mijn omgeving begrijpt dus echt niemand dat.
Ik zal ook eens een bestelling voor Yankee Candle plaatsen. Ook wel weer leuk om allemaal verassings geuren te krijgen nu je niet van tevoren kan ruiken.