Het Herfsttopic

Hebben jullie trouwens al een bucket list voor de herfst?

Ik wil heel graag:

• appels plukken bij een boerderij met mijn man en dochter van (dan) 2
  • appeltaart maken van de geplukte appels
  • appelcrumble maken x100 (recept: Laura’s Bakery)
  • boswandelingen maken
  • veeeeeeeeuuul haken (dekens)
  • grote sierpompoenen voor de deur
  • iets van decoratie in huis
  • koekjes bakken
  • brood bakken
  • nieuwe soeprecepten proberen

Mijn dochtertje is nog net te klein om te knutselen, maar als ze iets groter is wil ik knutselen met eikels en kastanjes net zoals mijn moeder vroeger met ons deed.

13 likes

Ohhh waarom ontdek ik dit topic nu pas. Ik HOU van herfst.

2 likes

Ik zou wel graag iets met kastanjes willen koken maar ik kan ze bijna nooit vinden. Alleen uit blik.

Ohja vorig jaar had ik ze bij Marqt inderdaad! Was ik alweer vergeten, haha.

2 likes

Ik was afgelopen weekend op de veluwe om de bloeiende heide te bekijken en het was sochtends nog mistig.
Vond dat zooooo mooi om te zien en heb nu ook helemaal zin in een mistige (herfstige) boswandeling haha.
Ik ben echt al in herfst sferen maar het wordt gewoon weer 28 graden vandaag hoor. :hot_face:

6 likes

Iemand in het noorden van Groningen? Je mag hier alvast beginnen met appels plukken :rofl: Ik kan het nu al niet bijhouden.

Maar nee jullie inspireren mij wel met een leuk bucketlistje voor deze herfst. Krijg er helemaal zin in zo !

1 like

Oh wat leuk die lijst! Pompoenen kopen komt ook op mijn to do list!

1 like

16 likes

Ik heb gisteravond mijn winterdekbed er weer op gelegd. Bedacht me ineens dat hij er voor de hittegolf ook nog op lag toen het 20 graden was, dus nu kan het ook wel weer. Zeker nu er kruidnootjes te koop zijn en het buiten regent :joy:

2 likes

Jaaa wij hebben een huis gekocht en nu ook echt een hele leuke ‘voortuin’ / entree waar ik echt nu al allemaal ideeën voor heb met pompoenen etc. Kan niet wachten!!!

4 likes

Ik vind het zo fijn om hier “soortgenoten” te vinden hahaha. In mijn omgeving zijn weinig mensen die begrip hebben voor het feit dat de herfst mijn favoriete seizoen is.

11 likes

Yankee Candle staat vandaag met korting op Zalando Lounge! Dacht dat jullie hier dat misschien wel interessant vonden :blush:

Edit: Heb ik net een adventkalender voor mezelf besteld? Misschien :smirk:

8 likes

ik wil zo graag een x een yankee candle proberen maar vind het nu toch veel geld voor iets wat ik niet eerst kan ruiken, zo zonde

Snap ik wel, dat had ik ook altijd! Die adventkalender durf ik nu wel aan omdat er verschillende geurtjes in zitten, dus er zit vast genoeg bij wat ik lekker vind. Eén losse kaars op de gok bestellen zou ik ook niet snel doen.

Voor de liefhebbers

Bij Sostrene grene verkopen ze deze.
Ik vind ze iig suuuper lekker ( wel ff een melkopschuimer gebruiken want alleen met water zijn ze wat saai)

:grimacing:

6 likes

Dit. Allemaal. Haha :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik sliep vannacht eindelijk weer onder mijn deken ipv alleen een laken :heart_eyes:

1 like

Grote white cocao kan je wel in de aanbieding kopen. Weet niet of je die bedoeld?
https://www.outletduiven.nl/catalogsearch/result/?q=+Yankee+candle

Misschien ook wel de waxine lichtjes.

2 likes

Ik heb zojuist een POMPOEN gekocht bij de supermarkt mensen!!! Ik verklaar de herfst voor geopend

17 likes

Oeh waar heb je de adventskalender besteld?

Oh nvm, zalando lounge natuurlijk :joy::joy::joy::woman_facepalming::woman_facepalming:

1 like