Hier heb ik zo’n zin in
Ik heb gister dus gewinkeld voor de herfst en eh ja, oeps.
Het pak
De trui, in combinatie met de broek van hierboven
@NothingAboutSam zo leuk allemaal! Nu wil ik er ook heen.
Ik hou van de herfst en heb zelfs ‘Autumn’ getatoeëerd staan. Ik kan dan ook niet wachten tot ik mijn sweaters/truien/sjaals weer aan kan en alle kaarsjes kan aansteken 's avonds en nu ook heel veel trek in een PSL…
Dank je! En ga, hahaha. Ze hebben zoveel toffe dingen. Ik heb zelf ook een tatoeage dat met de herfst te maken heeft. Soort van dan. Heb “beware the autumn people” op m’n arm staan. Een quote uit een van m’n favoriete (herfst)boeken.
Oh jongens ik heb zoveel zin hierin en vandaag is het eindelijk wat koeler en regenachtig, ik kan mijn geluk niet op. Vandaag meteen een donkere broek aan en een truitje met lange mouwen en een nieuwe blazer met allemaal roestbruine en rode kleurtjes. De herfstmode in de winkels vind ik ook zo super leuk!! Ik wil echt zoveel dingen kopen niet goed gewoon.
Vriendinnen en mijn moeder zeggen dat ze zo graag een lekkere nazomer willen, maar ik ben echt zeer blij met dit weer.
Nazomer? We hadden al een voorzomer! En een heftige zomerige zomer. Helemaal klaar mee nu.
Ja precies dat haha. Nazomeren are you kidding ik kan niet meer joh. Pas vandaag leef ik voor het eerst in 2 maanden weer een beetje op
Dit topic is echt genieten! Ik heb zooo veel zin in het najaar. Ben ook aan het kijken voor een winter/tussen jas en ik heb echt behoefte aan nieuwe truien.
Iemand tips voor winkels die mooie coltruien verkopen? Of andere leuke
Morgen wordt het een herfstachtige dag met regen en onweer.
Ik wil je comment echt wel 10 keer liken. Gisteravond regende het hier zooo hard, ik was compleet gelukkig. Vandaag gelijk pompoensoep gemaakt en gisteravond bruine boter pompoen blondies
Ik heb mijn huiskamer weer extra knus gemaakt en gisteren met alle kaarsjes en lampjes en dekentjes was ik zo volmaakt gelukkig <3
Dat klinkt allemaal heel erg lekker. Pompoensoep is inderdaad echt een typisch herfst gerecht. Pompoen blondies heb ik nooit gegeten, maar dat klinkt interessant.
De regen is echt zo fijn om naar te luisteren. Ik vind het rustgevend.
ik heb ook de herfstdecoratie in huis gehaald. Ziet er weer gezellig uit.
Heb je een recept voor die bruine boter pompoen blondies? Die klinken goddelijk!
Zo veel zin nu om dingen in huis te veranderen en nieuwe kaarsen etc te kopen! En ook in een nieuwe garderobe.
Jaaaaa het regent buiten! Ik heb een trui aan, een kop kaneelthee op schoot, een stukje chocola en een dekentje. Het begin is er!
De herfst is echt mijn favoriete seizoen. Alles klopt. Kaneel is mijn favo geur en smaak ever, heerlijke gebreide truien aan, lange wandelingen door een mooi oranje bos en alles ruikt zo heerlijk buiten. ZIN IN!
Oh ik zit ook al in de herfst sfeer, winter glow thee, dekentje, lichtjes in huis.
En over 3 weken ga ik op "zomer vakantie " naar de zon voor 1.5 week.
Het onweert! Het is heerlijk herfstweer
♀️ Yess me!! Heb er heerlijk door geslapen en wil dit echte nacht wel haha!
Heb stiekem ook alvast wat herfst versiering in huis neergezet en word er zo ontzettend blij van
Heerlijk geslapen!
Ik ga zelf nog een 10 dagen op zomervakantie en daarna ben ik een en al herfst!! Heb gisteren al wat nieuwe hersftkleding gekocht waaronder m’n eerste trui!
Heerlijk die regen en onweer! Ik drink weer liters thee onder een dekentje.