Wat zijn trouwens echte herfstgeurkaars aanraders?ik zoek er nog een aantal om mān kaarsenstash mee te vullen haha
Hierboven ergens gepost maar IKEA heeft een hele lekkere herfstkaars momenteel. Heel groot met drie kleuren.
En ik vind deze heeeel lekker herfstig en ze blijven lang hangen.
Oeh die herfstkaarsen ga ik halen!
Die storm gister en die regen vannacht. We liepen zonder jas buiten met de hond en toen barstte het ineens los. We voelden een paar druppels en hoorden het achter ons aan komen razen, en jahoor. Keiharde bui. Heerlijk.
Nee ik vind ze precies goed!
Ja, heb ik voor je! Ohja, voor de pumpkin spice kruiden, als je een recept nodig hebt, dan wil ik je de mijne wel geven de gemiddelde die je vind vind ik vaak te basic. Als je geen zin hebt om het zelf samen te stellen, kan je ook gewoon de normale koek en speculaaskruiden kopen in de winkel
https://cookiesandcups.com/browned-butter-pumpkin-blondies/
Dankje! Ga binnenkort even naar Ikea en strakjes het dorp in voor deze
Welke geuren zijn je aanraders?
Jaaa zó lekker dit! Eindelijk weer eens heerlijk op de bank hangen zonder fomo omdat iedereen op het terras zit of iets leuks doet.
Christmas eve vind ik ook zo lekker! Ben nu met mān 2e grote pot bezigš
vroeger leefde ik voor de zomer en nu ik 30 ben leef ik voor de herfst
Dank je wel! Een goed recept voor Pumpkin Spice is ook altijd welkom, ik had wel een klein potje meegenomen uit Amerika, maar ik gooi het ook altijd door mijn havermout, dus is zo op!
Ik heb van het weekend de blondies gemaakt en super goed gelukt! Had alleen cream cheese frosting erop gedaan, was heel goed in de smaak gevallen bij iedereen.
Word er echt blij van dit weer. <3
Jaaaa heb de neiging om vrijdag als ik vrij ben met dochterlief met de bus naar Amsterdam te gaan, alleen maar om een PSL te halenā¦
Hier is het al 2 dagen 27 graden met zon en zoo vies benauwd. Wil zoo graag herfst! Ben helemaal klaar met die vieze benauwde zon. En er is nog geen druppel gevallen, elke keer als er dikke regen wordt voorspeld verandert buienradar het weer.
Soms wil ik serieus naar de andere kant van het land verhuizen omdat het hier altijd het meest benauwd en warm is en dat haat ik.
Wat heerlijk! Ik zie het helemaal voor me.
Nou kom maar op met de herfst hoor, ben echt klaar met dit net niet weer. Veel te warm en benauwd en regen helpt ook niks
Komende week wordt het weer redelijk weer. Hier wordt het in ieder geval rond de 18-22 graden. Dat is redelijk warm. Geen herfst in zicht in ieder geval.
Ik vind dit weer echt perfect. Lekkere temperatuur, niet gelijk te koud maar ook niet te warm. Droog en wat zon. Heerlijk dat het 's avonds al vroeger donker wordt dus lekker kaarsjes aan. Mooie overgang zo van een warme zomer naar de herfst.
Ik vind het ook heerlijk om alvast allemaal herfstdecoratie neer te zetten, goed voor de herfstsfeer. En van die kleine dingen zoals wat meer herfstkleuren nagellak, heerlijk!