Ik heb geen idee welk merk het is! Maar ik kan wel even een foto hier op zetten zodat je weet welke het is
Ik heb een appel&kaneel cake in de oven staan
omg. omg omg omg omg omg nooooooooo ik ben zo hard op zoek naar die kaars! Dit is echt mn lievelings (Ja, zo basic ben ik)
Mag ik vragen bij welke TKmax je bent geweest?
Ze worden helaas niet zo vol nee! Er is niet genoeg ruimte om nog meer wol eromheen te draaien helaas.
Ze hadden er nog best veel! Ik ben bij die in Eindhoven geweest (hij ruikt goddelijkkkkk!)
Damnit, dat ligt totaal niet in de buurt
Echt super irritant dat Arnhem hem (nog) niet heeft. weet ook niet of ze hem gaan krijgen.
@Nisekoi ooo echt ik kan wel janken! Vriendinnen van mij zijn wezen kijken in Nijmegen, Groningen. maar daar ook niks. hier op het forum zijn mensen wezen kijken. Misschien dat ik het toch nog een keer op Arnhem moet gaan gokken dan.
Als je hem echt niet kan vinden wil ik best een keer voor je kijken als ik weer in Rotterdam of Eindhoven ben! Dan kan ik m eventueel opsturen Dit geldt ook voor andere tho! Wil best kijken voor jullie
Dat is echt super lief <3 als je daar weer bent dan heeeeeeeeeel graag <3
Dan kan ik niet meer lopen denk ik
Ik moet morgen weer, (vorige week zijn ze spullen in mijn tasje vergeten te doen) dus ik kijk voor je in Zoetermeer.
omg dat zou echt geweldig zijn keekie <3
@Nisekoi Mag ik eigenlijk vragen wat je er voor betaald hebt ?
Heb er 7 euro voor betaald!
Bij Intratuin vandaag al best veel leuke beeldjes en pompoenen. Van Woodwick en Yankee nog geen herfstgeuren helaas.
Hahahaha not sure of deze in het opbiecht topic moet maar ik heb deze dus al 10 jaar en ik wil nooit meer anders
Hahahahah #goals!
@LaChouffe, die Mandarin Orange Spice van Celestial Seasonings is al sinds ik 7 ben één van mijn favoriete kruidenthees, zooo fucking lekker! Ik neem altijd dozen mee wanneer ik in Nederland of een ander land ben waar ze het verkopen, heerlijk.
Mocht iemand in Italië zijn; deze kruidenthee is ook ontzettend lekker, mits je van kardemom houdt!
Ik had deze gister geprobeerd, moest gelijk aan jullie/dit topic denken want vind het wel echt een herfstthee ook! Persoonlijk niet echt een fan, want ondanks dat ik gek ben op kaneel in eten en de busjes kaneel niet aan te slepen zijn ben ik blijkbaar totaal geen fan van kaneel in thee Maar voor wie dat wel is wellicht een aanrader!
Ruikt die airwick kaars sterk bij jullie? Heb hem nu al twee avonden achter elkaar branden maar moet heeel erg m’n best doen en dan ruik ik een klein beetje apple crumble
Ik vind het zo heerlijk dat het alweer vroeger donker wordt ‘s avonds. En nog even en dan is het weer wintertijd.