Heb er 7 euro voor betaald!
Bij Intratuin vandaag al best veel leuke beeldjes en pompoenen. Van Woodwick en Yankee nog geen herfstgeuren helaas.
Hahahaha not sure of deze in het opbiecht topic moet maar ik heb deze dus al 10 jaar en ik wil nooit meer anders
Hahahahah #goals!
@LaChouffe, die Mandarin Orange Spice van Celestial Seasonings is al sinds ik 7 ben één van mijn favoriete kruidenthees, zooo fucking lekker! Ik neem altijd dozen mee wanneer ik in Nederland of een ander land ben waar ze het verkopen, heerlijk.
Mocht iemand in Italië zijn; deze kruidenthee is ook ontzettend lekker, mits je van kardemom houdt!
Ik had deze gister geprobeerd, moest gelijk aan jullie/dit topic denken want vind het wel echt een herfstthee ook! Persoonlijk niet echt een fan, want ondanks dat ik gek ben op kaneel in eten en de busjes kaneel niet aan te slepen zijn ben ik blijkbaar totaal geen fan van kaneel in thee Maar voor wie dat wel is wellicht een aanrader!
Ruikt die airwick kaars sterk bij jullie? Heb hem nu al twee avonden achter elkaar branden maar moet heeel erg m’n best doen en dan ruik ik een klein beetje apple crumble
Ik vind het zo heerlijk dat het alweer vroeger donker wordt ‘s avonds. En nog even en dan is het weer wintertijd.
Meh misschien heb ik een slechte te pakken. Heb er gelukkig twee, hoop dat de ander beter is
Ik heb die kaars ook gehad en vond hem veel te sterk, haha! Ons appartement is 65 vierkante meter en je rook het echt overal, veeel sterker dan de ikeakaarsen die we normaliter hebben.
Waar is jouw bestek van?
Heeft iemand tips voor herfstige films / series die niet horror / thriller / actie zijn?
Weer geen geluk in arnhem voor de kaars
Ik wilde psl halen maar het is vandaag niet herfstig genoeg en ik wil er maximaal van genieten…
Heb net op de terug weg 1 gehaald, maar eerlijk, vind die van thuis nu lekkerder… Misschien omdat ik nu maar 1 pompje heb gevraagd (vanwege suiker shizzle) maar het was niet zo lekker als vroeger?
Zou ik bijna overwegen. Heb de moed nu verder een beetje opgegeven. dus LET IT Gooooooooooooo soonsoon.
edit; heb wel een hele lekkere vanilla bean kaars mee genomen van DW Home bij TK. Heb ik nu lekker aan. ondanks de stomme zon.
Ik wilde The Holiday op Netflix gaan kijken, mijn favo film, maar kwam toen direct; love, quaranteed. tegen. Heeeerlijk herfstig deze film
Verder een super standaard vrouwen film maar ik hou ervan. Ondertussen borduur ik verder aan mijn winterplaat hierna the holiday Dan maar…
Jaaa ik vond dit ook een leuke film! Wel cliché maar zeker vermakelijk
Jongens! Ook in Zoetermeer dus heel snel overal denk ik.
Edit: er waren 4 schappen met kaarsen, dit was echt herfst.
Oh neee en ik heb al zoveel kaarsen… als een gek alles opbranden dan maar zodat ik snel een excuus heb om nieuwe te kopen