Het Herfsttopic

Oehh wat is het recept?

1 like

Ik heb net een appel crumble gemaakt met een beetje gember er door voor smaakvariatie
Mn man vindt het niet te vreten, die vind dat appel kaneel niet voor niks een klassieke combo is

1 like

Ik vind het wel lastig een lekkere chai latte te maken. Het smaakt niet echt sterk. Ga nu weer een maken, met nog minder melk dan maar.

Voor de gene die chai tea lattes willen, deze is echt super lekker! En die van Dolce Gusto ook, maar dan moet je ook zo een apparaat hebben.

7 likes

Ik zit helemaal in Gilmore Girls at the moment. Als het kon zou je toch meteen je tas pakken om in Srars Hollow te gaan wonen :orange_heart:

16 likes

Ik heb me geloof ik overgegeven aan de herfst. Bijna tijd voor warme choco :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ah heb er een beetje vanillesiroop bij gedaan en dat is echt lekker

1 like

Mijn dag vandaag! Starbucks voor een PSL, Diagon Alley bij LEGO gehaald, daarna naar Aroma Plaza voor Yankee Candle kaarsen en thuis nog zelf PSL gemaakt. Top dagje!

46 likes

Haha daar heb ik het ook van!

1 like

Waar komt je pompoen vandaan😍

Oeh dat is dichtbij. Tijd voor een bezoek :sunglasses:

1 like

Weet iemand iets regio Utrecht waar je Yankee candles kunt kopen? Er zit hier geen TK Maxx :confounded:

Grrr waarom is het zonnig en 19 graden vandaag, ga weg.

Ik zit lekker in mijn zwarte outfit met chai thee en een kaarsje te werken. Denial.

9 likes

och die is zo lekker, kan hem bijna ruiken :drooling_face:

1 like

Ik heb hem de vorige keer ook met iets minder appel en iets meer deeg gemaakt :drooling_face:

1 like

Oohh heerlijk, ik heb 'm nu toevallig ook in de oven staan :drooling_face:

1 like

Ik ga hem deze week ook eens maken!

1 like

Mijn schoonzusje koopt ze altijd online. Misschien is dat anders een idee? Ik heb zelf laatst bijv. een aantal gekocht via Zalando Lounge voor een onwijs goede prijs.

1 like

Ik heb het recept geloof ik gemist, heb je een linkje?

Ik ga vandaag appel-kaneel cake maken, nu al zin in :heart_eyes:

3 likes