Omg wat ik vandaag in mโn badkamer kastje vond, ongeopend 
Heb de body butter net gebruikt en nu ruik ik lekker

Omg wat ik vandaag in mโn badkamer kastje vond, ongeopend 

Crumble is echt super simpel, dat gaat je lukken!
Ik heb afgelopen weekend een chai appel crumble gebakken, dus ik doe ook lekker mee met de crumble hype haha
De crumble is echt zooooo lekker, en heel makkelijk te maken ook! Ga volgende keer een chai appel crumble maken @George
Jaaa het is inderdaad gelukt en was ook zo simpel! En het smaakt echt heerlijk, weer ff een wit voetje gehaald bij mijn vriend

Glutenvrije appel-peren crumble in de maak โฆ
Zie ook dat ik nog een pot David Rio Chai flamingo vanilla sugar free heb staan. Zou dat er ook doorheen werken? (Alvast voor de volgende keer) hahaha
Hahaha wat is datโฆ thee of siroop ofzo?
Oh ik vind t wel echt kut om te doen maar t helpt wel dat het lekker ruikt haha. En daarnaast heb ik op sommige plekken zulke droge huid dat ik het met speciale creme in moet smeren, en ik heb een aantal tattoos die ik ook regelmatig in moet smeren. Meestal heb ik zoiets van โach ja nu ben ik toch al bezigโ en dan doe ik ook de rest van mn lichaam
Is er iemand die voor mij bij tj max wil kijken of deze kaars er is? Bestellen is 80 euro verzendkosten
en het is mn favo kaars ooit
Dwhome warm tobacco pipe
Zoetermeer stond ie!
Das niet dichterbij dan duitsland 
Volgens mij heb ik die ook in Almere zien staan!
is het dit?
Was een post van @FISSA denk ik, maar die is verwijderd zo te zien.
Deze! Stond nog in mijn geschiedenis.
Ja dit is zo balen. Hopelijk begint daarna het echte lekkere herfst weer haha
Heb deze in Arnhem zien staan! Als ik volgende keer daar weer ben om mijn kaars te stalken dan zal ik even kijken of die er nog is!
Zo helemaal bijgelezen. Wat een heerlijk topic en ik heb alweer veel tips van hier opgeslagen 
Mijn herfst bucketlist:
Naar een pompoenboerderij
Appels plukken
Een appeltaart bakken (heb ik nog nooit gedaan!)
Een boswandeling maken en daarna pannenkoeken eten
Thuis een wijnproeverij organiseren
En ik heb een geweldige kaars gekocht:
Wauw die is zo mooi!!! Hoe ruikt hij? Kun je het omschrijven hahah. Ik denk dat ik hem ook wil
Ik had laatst ook mijn eerste woodwick in deze vorm maar ik vind het wel echt snel opgaan voor de prijs.
Ojee dat vind ik lastig maar zal het proberen haha.
Ik heb hem pas 1 keer gebrand dus ben nog bij de bovenste laag,elke laag heeft een andere geur. Ik vind hem nu vooral ruiken naar appel en een beetje jasmijn. Fris maar wel intens. Kun je daar wat mee? 
Ik vind hem echt heel lekker in ieder geval en ook gezellig dat knisperend geluid 
Geeft het je een herfstgevoel?
Dankjewel voor de omschrijving hihi ga maar bestellen