ik las online iets over een kaarsenwinkel op de lijnmarkt, maar het was een artikel uit 2018, weet niet of die er nog steeds zit
Neeeee
Net deze meegenomen bij de AH. Meestal is 1 pak van 1 smaak mij te veel. Dus dit is perfect! Meerdere smaakjes om te proberen. En kat moet ruiken natuurlijk.
Love it! Alleen die speculaasthee is echt niet te drinken helaas (vind ik)
28 graden???
Oeh wauw die ga ik ook ff halen.
Ik ben alweer geinfluenced door dit topic, haha. Pumpkin spice kaars van de TK Maxx, er waren hier nog meer (weet niet meer wie het was, maar evt wil ik er wel eentje halen en opsturen).
Oeps, scheve foto. Maar jullie begrijpen het idee
O wow die Lego jammer dat het vaak zo duur is.
Groningen!
@anon20093329 gisteren heeft keekie eentje voor me meegenomen!
Betekent dus wel indd dat ze nu een beetje beginnen te komen in de winkels. Vorige week (of de week er voor) was een vriendin van mij er in Groningen maar was er niks! Hmh
Jaaa echt! Net toen de moed er door heen zat! Mijn vriend komt er niet aan en de katten hebben ook weer geleerd om er niet bij in de buurt te komen. Kan ik in ieder geval de kaars die ik heb gewoon op branden en daarna aan die van keekie beginnen
O m g how dare they!!!
Heb overigens de appeltaart smaak van de thee op maar vond hem niet echt naar appeltaart smaken. Eerder naar herfstorm
Voor de mensen die bij Almere in de buurt wonen, ik was daar vandaag bij tk maxx en er waren herfst kaarsen, dus o.a pumpkin geuren in overvloed. Ze waren ook nog aan t bijvullen. Heb er zelf ook wat meegenomen
Ja die hadden ze hier ook! Ruiken ook prima! Gaan wel snel op.
dankjewel! klinkt heerlijk.
Ik heb het hier helemaal herfstig gezellig met sfeerverlichting, kaarsjes aan en zo, en toen deed ik de koelkast open… MEINE GUTE wat is dat licht dan fel zeg! Bestaat er ook koelkastverlichting in warm wit?
Voor de liefhebbers van films die echt herfstgevoelens oproepen deze korte miniserie die zich afspeelt in een fantasiewereld. Best corny maar ook wel heel leuk.
En hij staat volledig op Youtube kwam ik net achter.