Het Herfsttopic

Ik ook! Wel pas morgenochtend, want als ik nu koffie drink slaap ik vannacht niet. :sweat_smile:

Ik doe hem dan heel even aan, hetzelfde effect: je kunt het er dan zo uithalen.
@Rilah ik weet niet of de ijstruc hiervoor werkt, maar als je het föhnt werkt het ook!

1 like

Oeh dit ga ik zo meteen proberen.

Keukenpapier en daarover heenstrijken! Dan smelt het eronder en wordt het opgenomen door het keukenpapier. Je kan ook een theedoek doen als je dat fijner vindt.

Haha, lijkt me wel het proberen waard?

@Evenveel ja die truc ken ik ook! Mijn probleem is dan alleen dat ik hem aanzet, even iets anders ga doen, vervolgens vergeet dat ik ‘m heb aangezet en dan kom ik na een half uur terug bij een compleet gesmolten plasje :’)

1 like

32 likes

haha ja hier kan ik me iets bij voorstellen
Ik zit dan echt zo ongeduldig de hele tijd in dat ding te porren tot hij loslaat

Met ijsblokjes ging het niet, maar met de fohn wel. Thanks!

Omg ik wil dit dus ook gaan maken nu (want die van jou zag er ZO goed uit) waar heb de jij pompoenpurree vandaan gehaald?

Vanochtend m’n cappuccino voor het eerst hiermee gemaakt trouwens! Én naar aanleiding van @Banananana ook speculaaskruiden door de havermelk heen gedaan. Was een succes :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Jullie herfst schalen zijn echt geweldig

Deze van Søstrene Grene, met merinowol. Favoriet!

14 likes

Oeh zijn deze nu verkrijgbaar?

Yes, hier wel!

1 like

Nog even een vraagje… is dat toevallig in Rotterdam? Want ik ga zo mijn leven wagen in de stad :joy:

Nee, woon helemaal centraal in Nederland. Maar volgens mij zijn de collecties in de meeste steden redelijk gelijk. Succes haha!

Haha dan ga ik op pad! Nog een laatste vraagje. Weet jij vanaf welke maat ze gaan? Ik heb namelijk 35/36 en soms gaan sloffen vanaf 37

Sorry geen idee, ik heb ze zelf in maat 37.

Ze hadden ze niet! Dus heb een alternatief gekocht. Dankjewel voor je reacties!

1 like

Crumbeltjes in de oven en heb de caramelsaus net klaar. Ruikt zo heerlijk nu !

27 likes