Ik heb speculaaskruiden in de melk in de opschuimer gedaan, beste idee ever. Speculaas latte
Ik heb een filterkoffiezetapparaat en na een tip van hier die kruiden bovenop de filterkoffie gegooid en echt, wow. Zoooo lekker.
Ohja dat was mijn tip hahah! Ik deed dat met kaneel, mega lekker
Ho wacht: gooi je de kruiden op je koffie als die al klaar is of op de gemalen koffie in het filter en laat je hem dan pas lopen?
Dat laatste! Gewoon kruiden bovenop de filterkoffie voordat je het apparaat aanzet.
Oehh ik ga het nu uitproberen
als in, op de filter koffie voordat je hem zet? Of op het moment dat je een bakkie inschenkt?
Ik vind deze sets (je hebt er heel veel van op youtube) heerlijk om op te zetten tijdens het thuiswerken.
Ja, bij de droge koffie maling!
omggg ik ga dit proberen van de week.
Heel leuk!
Ik ga dit NU proberen
Ik heb dit ook laatst in een ander topic gepost maar plaats het ook even hier omdat ik volgens mij ook wel veel geurkaarsen/wax fans zitten
Vanaf 1:35, het is een trucje om oude wax heel makkelijk uit je brander te halen. Je legt er gewoon even wat ijskouds op, en na iets van 30 seconden kan je de wax er zo uitwippen. Het meisje op het filmpje gebruikt ijsblokjes maar ik pak altijd een zak diepvriesfruit of iets anders wat ik in mijn vriezer heb liggen op dat moment. Die zak leg ik in zijn geheel op de wax, even wachten, en als ik klaar ben gaat de zak gewoon weer terug de vriezer in. Ik vind het echt een briljante truc haha.
Omg ik ga dit ook proberen met m’n espressomachine
Kan dat wel?
Zou niet weten waarom niet? Beetje kaneelkruiden door de maling en dan gewoon erin draaien en gaan lijkt me? (Pistonmachine)
Ja denk t ook wel idd. Ben benieuwd!!
Zou dit ook werken om een gelekte druppel wax van de vloer te krijgen? asking for a friend
Omg dit had ik echt nodig in m’n leven, eens in de zoveel tijd schiet ik uit met mijn keukenpapier en ligt de hele tafel onder kaarsenvet.