Oh wauw wat een uitgebreide reactie, dankjewel! Zoals je die geuren omschrijft denk ik wel dat ik er veel plezier van ga hebben, zit gelukkig haast niks met vanille tussen hahaha. Op basis van jouw bericht ga ik het gewoon kopen en dan probeer ik er eerst wel een in een glaasje te branden, als daar niet genoeg geur af komt doe ik het alsnog in een brandertje.
Shiiit hahaah. dit is wel echt behoorlijk next level murica. (En ik vind het geweldig)
Dankzij jou heb ik ze ook besteld
Ik heb laatst ook al op een Geurkaars topic gezocht hier en was ook teleurgesteld haha
Help me onthouden!
Ik heb een kast vol yankee Candles maar ik kan beter foto’s in het licht maken.
Mijn bestelling kaarsen komt morgen . Helemaal leuk sochtends met mn kaars en een kopje thee als het nog donker is opstarten. (Love dit topic hoe kneuterig)
Oeh dat klinkt allemaal heerlijk!
Zou je het recept van de vegetarische Wellington willen plaatsen?
Dankjewel!
Ik heb het topic toch maar aangemaakt. Effe wachten tot dat geaccepteerd is.
Bietenrisotto is echt super simpel! Eigenlijk vervang je de bouillon door bietensap, dat koop je bijvoorbeeld in de supermarkt van Zonnatura.
Ik begin met het fruiten van een sjalotje en twee teentjes knoflook. Vervolgens voeg ik de risotto toe en bak ik die mee tot glazig. Daarna doe je een scheut bietensap bij de risotto, dit blijf je doorroeren tot het is opgenomen. Natuurlijk moet er ook een flinke scheut witte wijn en een groentebouillon blokje bij. Vervolgens blijf je bietensap toevoegen en doorroeren tot de risotto gaar is. In totaal zal het iets van 500 tot 700 ml bietensap zijn. Daarna proef je de risotto en breng je hem verder op smaak met peper en zout. Als laatste voeg ik zo’n 50 gram geraspte Parmezaan toe en roer ik dit door.
Bij het presenteren op het bord doe ik er nog een handje baby spinazie op en buffelmozzarella of feta.
@anon23538476 Dit is mijn recept voor de Wellington https://www.keukenrebellen.nl/vegan/vegetarische-wellington-met-spinazie-en-paddenstoelen/
Chai chocomelk!! Met slagroom natuurlijk, echt super lekker.
Kan ook in havermout of yoghurt oid als je dat eet
Ik koop weleens zo’n pak want heb ooit gelezen dat ze dat in horeca soms gebruiken. Ik vind het in ieder geval meer in de buurt komen, maar zit wel al standaard suiker in
Ik koop altijd losse chai bij zo’n koffiewinkeltje! En ik schuim er havermelk van Oatly bij op. Beetje suiker eerst door de thee, en later wat suiker en kaneel erover als de melk erdoor zit. Superlekker
Waar koop je dit?
Ekoplaza in ieder geval en ik koop hem ook wel bij ons plaatselijke Marokkaanse supermarkt
Bij koffietentjes gebruiken ze meestal poeder en soms ook pakken kant-en-klare chai. Een vriendin van mij vind de tiger spice (oranje) van David Rio het lekkerste. Die verkopen ze o.a. bij de Sissy-Boy. Ik wil die ook nog steeds proberen!