Vanmorgen een herfstige versie van m’n favoriete zachte suikerkoekjes gemaakt (vegan!):
Ohja, had ze wel paar minuutjes langer in de oven.
Vanmorgen een herfstige versie van m’n favoriete zachte suikerkoekjes gemaakt (vegan!):
Ohja, had ze wel paar minuutjes langer in de oven.
Deze heb ik en die is inderdaad heel lekker gekocht hier bij een koffiezaakje id buurt waar ze hem dus inderdaad gebruiken om de chai te maken.
Ik probeerde je een pb te sturen, maar ik krijg een melding dat je geen berichten accepteert. Ik wil het ook wel hier neer zetten, maar ik kan me voorstellen dat je dat niet fijn vindt (ivm herkenbaarheid?).
Misschien omdat mijn phone er eerst sloddervos van had gemaakt in plaats van slordevos.
Ik bedoel hier op t forum!
Ik ga ff de boel aanpassen.
Wat een goede aankoop! Die wil ik ook wel , staat je goed!
Ik vind vaak bij dat soort jassen dat je niet eens kan zien of het een goedkoop of duur exemplaar is (tenzij je kijkt naar sommige logo’s). Maar mooi kleurtje. @MeerChanelDanCoco ik heb het weer aangevinkt.
Leuke jas en staat je ook goed! Op de foto ziet hij er niet goedkoop uit.
Ik hou echt van de zomer en vind het altijd heel jammer als de laatste mooie zomerdag is geweest. Maar ik kan nu ook weer genieten van herfst. Op mijn werkkamer heb ik de hele dag een geurkaars aan staan en ‘s avonds ook in de woonkamer. Ik moet alleen nog chocolademelk kopen om warme chocomel te maken. Voel me hierdoor heel kneuterig, maar dat past wel in dit topic en deze gekke tijd.
Die pied de poule versie is ook erg leuk zeg, vooral ook omdat het printje wat kleiner is. Maar ik mag geen jassen meer kopen.
Ik vind foto’s van gras met al die herfstbladeren altijd zo mooi.
Wat leuk bedankt voor de tip! Dat wordt een tripje naar de Wibra plannen
.
Ik maak nu al de hele week havermout met pompoenpuree (en natuurlijk kaneel, wat honing & vanille extract), het proeft zelfs naar herfst
Dit klinkt echt goed
Afgelopen week had ik havermout wortel koekjes gemaakt, beetje carrotcake in koekjes vorm. Dat leek me wel lekker herfstachtig. Maar het was niet zo’n succes. Ze waren heel zacht en te deegachtig en dat terwijl ik dubbele baktijd had toegepast. Was dit recept: https://www.crunchycreamysweet.com/carrot-cookies/
Iemand een ideetje voor een beter recept?