Ja alleen hoepel ik al een tijdje, en krijg sinds kort ineens last. Vind het bijzonder, haha
Hey dankjewel! Op mijn bestelling gaat de code helaas niet werken (dure smaak ) maar denk dat anderen hier er vast ook heel blij mee zijn
Ik heb mijn hoepel ondertussen ook een aantal dagen binnen! De ene kant op hoepelen gaat heel soepel, de andere kant valt nog iets vaker. Maar heeft iemand tips voor leuke workouts? Bijvoorbeeld videoworkouts die ik gewoon kan volgen.
Ik wil dit thuis gaan doen! Wel spannend om zo’n ding van €30 te bestellen, straks pleurt het alleen maar op de grond.
Zie net jouw post @DeFourneau en bedenk me ineens dat ik mn hoepel wel weer eens van zolder kan halen! Helemaal nu groepslessen in de sportschool niet meer doorgaan.
Ik dacht echt dat ik het wel ging kunnen, nou ik bak er niks van.
Het is eigenlijk heel simpel? Je beweegt vanuit de heupen van voor naar achteren en beweegt je lichaam verder zo min mogelijk… dan is het best goed te doen vind ik?
Ja ik kan hem een paar seconde hoog houden en dan valt die weer naar beneden.
Oefenen oefenen oefenen
Haha, ik moet erom lachen hoe je dat zegt. Sommige mensen blijven oefenen en dan worden ze niet beter. Je bedoelt het vast goed.
Ik was vorige week naar een hoepelles gegaan maar daar was zo’n fitnessdraai aangegeven. Niet echt mijn ding, helaas…
Ja bedoel het zeker goed. Op mij is het van toepassing maar inderdaad vast niet op iedereen!
Ik gooi dit topic even omhoog, ben ook net begonnen met hoelahoepen! Vond het vroeger al zo leuk om te doen. Zit nu een beetje te zoeken naar eventeel lessen of workshops in zuid-holland!
Wat leuk! Check Robin Hoop (omgeving Rotterdam) of de Hoepelwinkel (omgeving Leiden) voor lessen.
Oh wat top, thanks voor de tip!
De eerste dag was drama, maar daarna kwam ik er snel in! Ik doe het sinds een maand dagelijks eventjes, maar ik merk nog geen verschil bij mijn buikspieren. Hoelang doen jullie het ongeveer per sessie? Een halfuur dacht ik eerder gelezen te hebben?
Ah wat leuk dat je nu een hoepel hebt. Ik sta eigelijk niet uit mezelf een uur te hoepelen. Meestal veel korter.
Ja hoor. Doen!
Ik wil ook graag hoelahoepen. Ik heb het laatst geprobeerd met een fitnesshoepel van iemand en kon hem meteen al hoog houden. Lijkt me een leuke vorm van bewegen! Nu las ik hier dat zo’n hoepel niet goed is (ik had ook al pijn idd). Ik keek op Robin hoop, maar die verzenden pas vanaf maart. Op Bol Vond ik deze , die verzwaard is, maar wel glad. Zou dat wat zijn? Verder vind ik alleen kinderhoepels.
Heb je een tip voor een playlist? Ik wil het hoepelen eigenlijk ook wel weer oppakken, maar zoek nog een beetje motivatie.