Het hoepeltopic

Is @cappuccino wel een beginner dan? En wil ze wel gaan flowen?

@cappuccino Als ik op de eenvoudige manier sta te hoepelen (meer als work-out) hou ik mijn armen meestal bij mijn lichaam zoals jij beschrijft of juist omhoog naar de zijkanten en dan probeer ik ze mee te bewegen (kort op en neer of in kleine cirkelbewegingen). Dat ga je al vrij snel voelen. :joy:

1 like

Ik word altijd super bewust van m’n armen en dat het eigenlijk maar rare slungelige dingen zijn hahah. Eerst hou ik ze opzij, maar dat gaat uiteindelijk pijn doen en daarna hou ik ze in allerlei vreemde posities om de minst awkward positie te vinden. En dat tot de hoepel valt en repeat :laugh:

Maar volgende keer wordt het T-Rexen @Amarens

2 likes

Ja, eind maart kreeg ze haar hoepel, geloof ik. Toen heeft ze dit topic weer wat nieuw leven in geblazen. :dizzy:

Yes klopt helemaal. Ben alleen niet van plan om te gaan dansen, heb net genoeg ruimte in huis om te hoepelen. Maar ik ga eens experimenteren met m’n armen

2 likes

Veel plezier!

1 like

Ik had nog nooit van een fitness hoelahoep gehoord totdat ik het voorbij zag komen in een vlog van Aimee van der Pijl en vorig weekend heb ik eentje besteld. Ik doe nu elke dag een halfuur linksom en een halfuur rechtsom. Het duurde een aantal dagen voordat ik rechtsom onder de knie had. Het hoelahoepen doet nu ook vrijwel geen pijn meer en ik zie ook al resultaat. Mijn buik is strakker en ik ben al een centimeter kwijt :smiley: Ik ben er heeel blij mee

2 likes

Ik heb vandaag ook als impulsaankoop een hoepel besteld. Ik ben benieuwd :blush: Het lijkt me nu ik thuis werk gewoon fijn als pauze af en toe gewoon even te gaan hoepelen, dus ik hoop dat hij snel binnen is!

4 likes

20% korting bij Robin Hoop met code hoepelop20

Ik denk alleen vandaag

2 likes

Dank je wel voor het delen, was toevallig net bezig met een bestelling plaatsen. :relaxed: Heb al een tijdje een fitnesshoepel (met van die bobbels aan de binnenkant) maar krijg er blauwe plekken van, dat was niet de bedoeling. :sweat_smile:

1 like

Welke ga je nemen?

Ik ben voor de White Vegas basis hoepel gegaan, gewoon simpel. :slightly_smiling_face:

1 like

Die heb ik gister ook al kunnen gebruiken! Omdat ik niet weet hoe veel ik ga hoepelen heb ik gewoon de simpele zwart met wit gekozen.

2 likes

Waar heb je die code gevonden? Want stonden er nog voorwaarden bij? Ik probeer namelijk een bestelling te plaatsen, maar hij geeft een foutmelding

Ik kreeg hem gesponsord te zien op Instagram

Edit: Helaas nergens terug te vinden

Ah jammer! Maar bedankt voor het zoeken.
Heb een beetje zitten testen in m’n winkelmandje en het lijkt erop dat hij alleen op een aantal geselecteerde geldt. Dus uiteraard weer eens niet op degene die ik het mooist vind :cry:

Oh dat is ook stom! Dan zou ik lekker gaan voor de hoepel die je echt mooi vindt omdat die dan het beste bij je past. Maar ik kan niet in je portemonnee kijken.

Ja dat ga ik ook doen. Alleen dan niet vandaag.
Heb al een hoepel (de basishoepel in sunset) en wilde binnenkort een intermediate kopen. Die korting zou alleen een goed excuus zijn het eerder te doen haha.

Ik wil de beach cruiser hebben :biggrin:

1 like

Een tijd geleden toen ik fanatieker hoepelde volgde ik een paar hele leuke accounts op instagram die echt van dat hoopdance doen, vooral beetje ecstatic (?) dance combi ook enzo, maar in een bui toen ik het zat was allemaal ontvolgd en nu mis ik het. :joy: Heeft iemand hier leuke tips voor aestethically pleasing hoopdance instas?

Ik heb ook zo’n fitness hoelahoep, ik heb alleen als ik hem naar links laat draaien dat ik erg last krijg van steken, terwijl als ik hem naar rechts draai niet? Maakt niet uit of ik gegeten, niet gegeten of dergelijke heb. Of zal het liggen aan de ligging van je organen?

Een fitnesshoepel is best zwaar, dus als je lijf niet gewend is om de andere kant op te hoepelen en daardoor niet soepel om je heen draait, kun je daar behoorlijk last van krijgen. Zeker als er ook nog van die 'massage’bobbels inzitten :worried: