Ah zonde inderdaad! En wie weet, ik kom van de week nog wel in de buurt van de Action dus dan ga ik eens kijken
Ik zou hem toch omruilen, want als je tape gaat bestellen weet je ook niet zeker of het naar wens is, plus het duurt lang + dan moet je zelf gaan tapen.
Plus reiskosten?
Is een nieuwe bestellen dan niet gewoon het makkelijkste? Of jezelf er bij neerleggen inderdaad, maar ik snap je wel hoor! Je had het gewoon anders verwacht.
Kun je dit niet aangeven waar je hem hebt gekocht? Misschien is er iets misgegaan en/of kun je kostenloos omruilen (verzenden).
Hm dat is wel jammer! Vooral als het idd echt niet in de buurt komt qua kleur
Waar is dit? Kunnen wij je helpen?
Hè, wat leuk dat hier een topic van is! Ik heb 2 mnd geleden een (fitness) hoepel gekocht online maar heb er wat spijt van.
Het doet best pijn en ik heb er ook echt plekken van. Misschien een kwestie van gewoon doorzetten hoor, hebben jullie tips?
Lijkt me zo leuk om bijv met een lekker muziekje te hoepelen!
Je bent heus geen zeur! Weet je al wat je wilt?
Ik heb sinds kort een fitnesshoepel gekocht en zoek tips om het hoepelen langer vol te houden. Het hoepelen an sich gaat me goed af. Maar ik vind het zo saai na een tijdje.
Ik kan natuurlijk een filmpje opzetten of een serie? Hoe doen jullie dit? En hoe lang hoepelen jullie per keer ?
GTST
Up voor dit topic. Nog meiden die aan het hoepelen zijn?
Ik zag net een schema online en heb vroeger toen ik nog bij m’n ouders woonde af en toe gehoepeld en vond t toen heel leuk. Gelukkig heeft m’n moeder m nog liggen dus denk dat ik volgende week even langsrij.
Nog tips? Combineert iemand dit met hardlopen? Ik loop wel hard en hoor altijd dat je eigenlijk ook core stability oefeningen moet doen; zie nu dat hoepelen daar goed voor is dus ben benieuwd of ik er ook sneller/beter van ga lopen
Ik ben de afgelopen weken weer begonnen en kom er wel weer lekker in! Wel hoopdance, meer voor de leuk dan om fit te worden, dus de combi met hardlopen weet ik dan weer niks over
Ik merk trouwens dat ik eindelijk wat meer begin te flowen! In plaats van heel ‘droog’ de trucjes achter elkaar doen. Zo leuk om te merken, ik was van de week met een vriendin aan het hoepelen (keurig op 3 meter afstand van elkaar, kan ook bijna niet anders met die hoepels) en het viel haar ook op Ben meteen weer helemaal gemotiveerd
Wil je dat schema delen?
Ik ben nu ook veel aan het hoepelen aangezien ik niet naar de sportschool kan. Maar doe geen trucjes ofzo.
Ik had toevallig ergens gezien dat er hooplessen zijn op 10 minuten loopafstand van m’n huis! Als de school weer opengaat, wil ik een proefles doen. M’n hoepel staat nu een beetje voor de sier in de woonkamer:’)
Ik heb net genetflixt tijdens het tapen van mijn hoepel. Dat klusje lag al een tijdje te wachten dus het werd weleens tijd. Maar toch fijn dat het nu klaar is.
Foto?
Ik heb dit schema gevonden. Niet super boeiend maar is voor mij denk ik wel een goede stok achter de deur.
Ik wil idd ook gewoon hoepelen, geen trucs/dans.
Oh ik hoepel al 30 minuten per dag dus dit is geen schema voor mij haha. Thanks anyway!
Heeft iemand hier tape thuis?