Het 'Ik voel me oud' topic

ik kwam overeind in mijn bed vanochtend en het schoot zo erg in mijn bovenrug dat mijn oren stopten met werken. ik was heel even bang dat ik een of andere zenuw had geknakt en doof werd :face_with_spiral_eyes:
en nu kan ik amper lopen en niet goed zitten

5 likes

Diclofenac halen! Echt een lifesaver bij rugpijn. En blijven bewegen, hoe kut ook.

6 likes

ik probeer het maar helaas voor mijn rug ben ik depressief en sedentair :joy:
heb nu ibu + para maar ga morgen even diclofenac halen, thanks!

4 likes

Ik droomde dat ik met een jongen van 17 ging en toen ik wakker werd dacht ik ‘Wtf dat is echt niet oke tien jaar jonger’. En pas een tijdje later besefte ik me dat ik al 20 jaar ouder dan 17 ben. :cry:

10 likes

had nog nooit diclofenac gebruikt maar wat een heerlijke kletsers :ok_hand: voel bijna niets meer

6 likes

Mijn twee volgende concerten zijn de Backstreet Boys en Westlife… :older_woman:

33 likes

Ik heb blijkbaar best wat collega’s die met 9/11 nog niet geboren waren

3 likes

Weten ze wel wat er toen is gebeurd?

2 likes

Ja dat allemaal wel gelukkig!

1 like

Ik luisterde naar 3fm in de auto en daar werd een nieuw nummer aangekondigd met de woorden ‘ik hoop dat je het hard vindt!’. Hard.

Er werd ook vaak ‘ziek’ gezegd als in fantastisch en die term accepteer ik dan nu wel omdat ik die vaker heb gehoord, maar Hard?

Oud.

1 like

En vond je het nummer hard?

Haha nee, ook nog eens niet!

Ik heb zaterdagavond met het kattenbak verschoven m’n rug verrekt. Ik merkte het amper toen het gebeurde, maar per uur werd het erger en nu kan ik geeneens meer rechtop lopen. Ik voel me echt een oud wijf

1 like

Jaaa sorry maar dit wordt wel echt al láng gezegd :sweat_smile: sowieso +10 jaar. Het is niet alsof 3fm daarin echt voorop loopt.

12 likes

Echt nooit eerder gehoord en luisterde tot een halfjaar terug een paar uur per week (reistijd). Nouja misschien viel het me nu gewoon meer op dan. Of je geeft dus meer bewijs van mijn oud zijn omdat ik blijkbaar al +10 jaar onder een steen leef

Kom ik weer met m’n ongevraagde tip, maar als je het nog niet genomen hebt Diclofenac! Herstel gaat dan ook zoveel sneller.

1 like

“Ik ga hard. Ik ga lekker.”

bron: Ik ga hard - Reverse en Partysquad uit 2010

12 likes

Gedaan, maar het had weinig werking :’) Ik heb het standaard in huis, maar meestal voor m’n nek haha

Steeds meer zonen van voetballers die mijn tienerjaren groot waren, spelen nu ook in het eerste van teams enzo. Elke keer als ik dat zie voel ik me zo oud.

5 likes

Ja, nee, dat telt niet! Zonder xtc is een random liedje op de radio ‘hard’ vinden wel heel anders toch? Toch???