Het 'Ik voel me oud' topic

Wanneer was het de laatste keer dat je je ‘oud’ voelde?

Ik toen ik zojuist onderstaande video zag waarin jonge tieners klaagden dat zij niet allemaal toegang hadden tot alle functionaliteiten op Instagram. Ik had eerst zoiets van first world problem :face_with_hand_over_mouth: totdat ik mij bedacht dat ik dat waarschijnlijk vroeger ook kut had gevonden haha.

7 likes

Makkelijk: de laatste keer dat ik in de studentenuitgaansbuurt kwam van mijn stad. Ook al ben ik nog student, mijn leeftijd overschrijdt het gemiddelde iets te veel. Daarbij zie ik er zelf jonger uit dan ik ben dus echt letterlijk jongetjes met een beugel die met je willen dansen…nee dank je, ik pas. Laat mij maar thuis in pyjama lekker netflix kijken en op tijd naar bed gaan.

10 likes

Als ik filmpjes zie van die Drake ‘In My Feelings’ challenge, had dat compleet gemist?

En toen ik dit artikel las: https://www.nrc.nl/nieuws/2017/11/21/waarom-een-goede-instagram-tag-zo-belangrijk-is-voor-tieners-14149143-a1582061

:cowboy_hat_face:

33 likes

tweedaagse katers

39 likes

Oh ja dit ook, drama. Na 4 wijntjes heb ik er de volgende dag al last van??? Toen ik zestien was tikte ik zo een fles tequila weg en merkte ik er niks van de volgende dag.

4 likes

Oh god dat artikel ja… Ik was hem alweer vergeten maar dat was wel een moment waarop ik dacht: hier kan ik me gewoon echt níet meer in verplaatsen :older_woman:t2:
Ergste is dat ik het nu ook terug zie op instagram bij neefjes en nichtjes enzo

9 likes

Mijn buurmeisje van 12 had het over vroeger toen ze 10 was haha. Ik voelde me al zo oud toen.

3 likes

Mijn broertje van 18 wist niet wat een floppydisk was.

28 likes

Toen 56% van de mensen hier niet wist wat Pittige Tijden was…

47 likes

Omg help wat IS dit???

Als ik eraan denk dat ik volgende week 29 wordt :tongue:

3 likes

Er wordt bij de supermarkt al jaren niet meer gevraagd naar mijn id, ook toen ik nog onder de 25 was.

1 like

Iemand van 19 zei tegen me dat ze de Harry Potter films nog nooit in de bioscoop had gezien omdat ze 11 was toen de laatste film uit kwam. Voelde me toen zo fucking oud, whyyyyy

19 likes

Toen ik stage liep in groep 5 en we blijkbaar een wat ouder werkboek gebruikten, want er stond een plaatje in van een walkman. Jochie komt naar me toe: “Juf, wat is dit?”
-“Dat is een walkman. Daar kan een cassettebandje in en dan kan je muziek afspelen”
glazige blik
-“Zoals een discman”

-“Mp3 speler?”

-“Een iPod?”
“Ohhh!”

62 likes

Dat ik het met een stagiair had over tekenfilmpjes van vroeger en dat zij dan met Spongebob aankomt. Toen deed ik ongeveer eindexamen.

29 likes

Altijd als mensen het over Snapchat hebben, dan voel ik me echt te oud, want snap er niets van.

9 likes
  • Wanneer ik op m’n werk nieuwe medewerkers moet inschrijven en ze uit 2002 komen.

  • Toen m’n rijbewijs was verlopen

  • Als je ergens online je geboortedatum moet opgeven en je een heel stuk terug moet scrollen.

  • Wanneer ik naar de huisarts/het ziekenhuis ga en de artsen zien eruit alsof ze 14 zijn

35 likes

Deze vond ik ook wel confronterend

57 likes

Hahaha.
Ci.to vorig jaar. Begrijpend lezen.
Het ging over social media. Kei leuk. Ware het niet dat de teksten uit het jaar 0 kwamen :joy:
Msn.:sunglasses:
Na 3 keer de vraag gehoord te hebben, toch maar even klassikaal behandeld. “Zoiets als whatsapp, maar dan op de computer. Iedereen was verslaafd weetje”.

:joy::joy:

38 likes

Met die geboortejaren heb ik het ook. Iedereen uit 1990-2000 is in mijn hoofd nog 10 :joy:

18 likes