Dat het hier over euro’s gaat, maar ik denk aan guldens bij de videotheek.
Ik heb in 2012 voor het laatst een film gehuurd ![]()
Ja ze vroegen idd nooit om een id. Wij kregen turks fruit mee, we waren iets van 11/12. We hadden geen idee dat het een film was met allemaal sexscenes, we waren in shock haha
ik kwam overeind in mijn bed vanochtend en het schoot zo erg in mijn bovenrug dat mijn oren stopten met werken. ik was heel even bang dat ik een of andere zenuw had geknakt en doof werd ![]()
en nu kan ik amper lopen en niet goed zitten
Diclofenac halen! Echt een lifesaver bij rugpijn. En blijven bewegen, hoe kut ook.
ik probeer het maar helaas voor mijn rug ben ik depressief en sedentair ![]()
heb nu ibu + para maar ga morgen even diclofenac halen, thanks!
Ik droomde dat ik met een jongen van 17 ging en toen ik wakker werd dacht ik ‘Wtf dat is echt niet oke tien jaar jonger’. En pas een tijdje later besefte ik me dat ik al 20 jaar ouder dan 17 ben. ![]()
had nog nooit diclofenac gebruikt maar wat een heerlijke kletsers
voel bijna niets meer
Mijn twee volgende concerten zijn de Backstreet Boys en Westlife… ![]()
Ik heb blijkbaar best wat collega’s die met 9/11 nog niet geboren waren
Weten ze wel wat er toen is gebeurd?
Ja dat allemaal wel gelukkig!
Ik luisterde naar 3fm in de auto en daar werd een nieuw nummer aangekondigd met de woorden ‘ik hoop dat je het hard vindt!’. Hard.
Er werd ook vaak ‘ziek’ gezegd als in fantastisch en die term accepteer ik dan nu wel omdat ik die vaker heb gehoord, maar Hard?
Oud.
En vond je het nummer hard?
Haha nee, ook nog eens niet!
Ik heb zaterdagavond met het kattenbak verschoven m’n rug verrekt. Ik merkte het amper toen het gebeurde, maar per uur werd het erger en nu kan ik geeneens meer rechtop lopen. Ik voel me echt een oud wijf
Jaaa sorry maar dit wordt wel echt al láng gezegd
sowieso +10 jaar. Het is niet alsof 3fm daarin echt voorop loopt.
Echt nooit eerder gehoord en luisterde tot een halfjaar terug een paar uur per week (reistijd). Nouja misschien viel het me nu gewoon meer op dan. Of je geeft dus meer bewijs van mijn oud zijn omdat ik blijkbaar al +10 jaar onder een steen leef
Kom ik weer met m’n ongevraagde tip, maar als je het nog niet genomen hebt Diclofenac! Herstel gaat dan ook zoveel sneller.
“Ik ga hard. Ik ga lekker.”
bron: Ik ga hard - Reverse en Partysquad uit 2010