Het 'Ik voel me oud' topic

Jaaa wij hadden ook veel opgenomen videobanden. En dan op het label “NIET OVERHEEN OPNEMEN” !! Want voor je het wist was je film weg.

3 likes

Zelfs mijn dorp van nog geen 3000 inwoners had een videotheek, zou me verbazen als andere dorpen dit niet ook had :sweat_smile:

Mijn mooiste herinnering is dat we heel vaak the parent trap (toen natuurlijk dubbel en dwars) leende alsof er niet nog heel veel andere films waren :joy:

4 likes

ja same, woonde in een dorp van 3000 mensen en de videotheek was bij ons in de straat
ging elk weekend met mijn broertje op onze sokken een film huren 🫶

3 likes

Als 12 jarige 16+ film huren bij de videotheek, omdat ze toch nooit om onze id vroegen :joy:
Ik weet ook nog dat de videotheek bij mn vader ging sluiten en ze toen alles verkochten voor 1 euro. Ik had toen echt veel gekocht, ook films die echt net uit waren.

2 likes

Dat het hier over euro’s gaat, maar ik denk aan guldens bij de videotheek.

10 likes

Ik heb in 2012 voor het laatst een film gehuurd :grimacing:

Ja ze vroegen idd nooit om een id. Wij kregen turks fruit mee, we waren iets van 11/12. We hadden geen idee dat het een film was met allemaal sexscenes, we waren in shock haha

4 likes

oja goeie ik had een keer gezocht maar toen vond ik alleen opera’s enzo (ook leuk maar niet wat ik zocht), ga vlg x ff vragen!!

1 like