Het 'Ik voel me oud' topic

had nog nooit diclofenac gebruikt maar wat een heerlijke kletsers :ok_hand: voel bijna niets meer

6 likes

Mijn twee volgende concerten zijn de Backstreet Boys en Westlife… :older_woman:

33 likes

Ik heb blijkbaar best wat collega’s die met 9/11 nog niet geboren waren

3 likes

Weten ze wel wat er toen is gebeurd?

2 likes

Ja dat allemaal wel gelukkig!

1 like

Ik luisterde naar 3fm in de auto en daar werd een nieuw nummer aangekondigd met de woorden ‘ik hoop dat je het hard vindt!’. Hard.

Er werd ook vaak ‘ziek’ gezegd als in fantastisch en die term accepteer ik dan nu wel omdat ik die vaker heb gehoord, maar Hard?

Oud.

1 like

En vond je het nummer hard?

Haha nee, ook nog eens niet!

Ik heb zaterdagavond met het kattenbak verschoven m’n rug verrekt. Ik merkte het amper toen het gebeurde, maar per uur werd het erger en nu kan ik geeneens meer rechtop lopen. Ik voel me echt een oud wijf

1 like

Jaaa sorry maar dit wordt wel echt al láng gezegd :sweat_smile: sowieso +10 jaar. Het is niet alsof 3fm daarin echt voorop loopt.

13 likes

Echt nooit eerder gehoord en luisterde tot een halfjaar terug een paar uur per week (reistijd). Nouja misschien viel het me nu gewoon meer op dan. Of je geeft dus meer bewijs van mijn oud zijn omdat ik blijkbaar al +10 jaar onder een steen leef

Kom ik weer met m’n ongevraagde tip, maar als je het nog niet genomen hebt Diclofenac! Herstel gaat dan ook zoveel sneller.

1 like

“Ik ga hard. Ik ga lekker.”

bron: Ik ga hard - Reverse en Partysquad uit 2010

16 likes

Gedaan, maar het had weinig werking :’) Ik heb het standaard in huis, maar meestal voor m’n nek haha

Steeds meer zonen van voetballers die mijn tienerjaren groot waren, spelen nu ook in het eerste van teams enzo. Elke keer als ik dat zie voel ik me zo oud.

7 likes

Ja, nee, dat telt niet! Zonder xtc is een random liedje op de radio ‘hard’ vinden wel heel anders toch? Toch???

1 like

Haha ik snap niet waarom je hier zo enthousiast over bent. Het werkt niet beter dan Ibuprofen of Naproxen, en de vrij verkrijgbare dosering is super laag. Aan Diclofenac 12,5mg of 25mg heb je als volwassene eigenlijk niks. Enige voordeel vind ik dat het bij een gevoelige maag vaak beter verdragen wordt dan Ibuprofen en Naproxen, maar voor goede pijnstillende werking heb je eigenlijk wel echt gewoon Diclofenac 3x50mg nodig, en met OTC doseringen van 12,5mg en 25mg is het dan wel een duur grapje, heb je zo een doosje op!

1 like

Ik heb ook geen idee of hier wetenschappelijke onderbouwing voor is maar ik vind bij rugpijn NSAID’s wel echt beduidend beter werken dan paracetamol. Maar merk geen verschil tussen Ibu of naproxen.

Klopt, dit is ook niet de hard die je bedoelt .

“Hard” wordt wel alsnog al heel lang als uitdrukking gebruikt. Is echt niet een nieuwe term uit deze tijd haha

1 like

Zit waarschijnlijk tussen je oren, haha. Als je naar de bijwerkingen kijkt kun je bij pijn wel beter altijd eerst PCM proberen.

Ik was echt een Ibuprofen-liefhebber, voor hoofdpijn en nekpijn en zeeeker bij menstruatiepijn, maar nu ik oud word :sob: kan ik er ineens qua maag heel slecht tegen en nu probeer ik alleen als PCM 1000mg niet helpt Ibuprofen te nemen en eigenlijk gaat het vaak best prima met PCM alleen.