Het 'Ik voel me oud' topic

Ik was gisteren op stap en toen begonnen er twee jongens te vechten, iets wat daarna in een rap tempo is geëscaleerd, zo erg dat er echt 15 man aan beveiliging en politie bij kwam. Het was echt heftig, echt niet leuk voor iedereen.

Anyway, er stond een jongen voor mij te filmen, hij was intussen wat dingen aan 't roepen om het allemaal op te jutten. Ik heb hem toen aangetikt en gezegd dat hij heel gauw die telefoon weg moest doen. Hij schrok ervan haha en deed zijn telefoon meteen weg. Toen voelde ik me oma.

36 likes

Ik heb mijn nek verrekt toen ik iets te enthousiast met Total Eclips of the Heart aan het meezingen was

11 likes

Ik wil jullie echt even bedanken voor het opbrengen van die pc games. Goede jeugdherinneringen, maar verdorie wat voel ik me oud nu!

Jaaa die cd-rom met disney spellen (dat is dit toch??) had ik ook en heb dat echt zooooo veel gedaan. Nu wil ik het weer.

1 like

Een cd van vroeger luisteren en er dan achter komen dat die van 1998 is. Dat is 20 jaar geleden!!! Dat klinkt echt zo enorm lang geleden. Is het ook wel, maar het voelt toch minder lang.

Het was trouwens Hello Nasty van de Beastie Boys.

4 likes

Ik heb dus een petje uit 1999. Ook laatst met een schok gerealiseerd dat dat volgend jaar 20 jaar oud is. :o_o:

5 likes

Ik koop graag kleding in ´winkels die in mijn ogen voor mijn moeder zijn´ zoals Miss Etam omdat ik dan een kleinere maat aan kan. Ik koop niet graag kleding in winkels als Berskha en Pull and Bear omdat ik daar soms niet in de grootste maat pas. Ik klaag dan ook uitgebreid over de absurde maatvoering en natuurlijk over de kleding zelf, ´zo kort´. Op die momenten voel ik mij wel oud (en stiekem een beetje dik maar dat ligt aan de kleding natuurlijk).

3 likes

Dat ik stagiaires heb ipv er een ben.
when did this happen? :face_with_monocle:

17 likes

I feel you, maar ik heb er ook laatst iets héél leuks gekocht. Maar ik vind ze echt heel erg duur geworden.

Dat je steeds verder moet scrollen als je ergens digitaal je geboortejaar moet invullen.

45 likes

Dat steeds meer vriendinnen in de ‘we-vorm’ beginnen te praten (als in: het altijd hebben over ‘jezelf + je partner’)
En ik denk gadver zijn we in deze fase beland?

13 likes

Dat zegt soms ook nog niet zoveel. Ik heb stagiaires die soms 15 tot 20 jaar ouder zijn :joy:

3 likes

Als je een liedje uit 2013 aan het beluisteren bent en de comments eronder leest ‘this was my childhood song’ ‘omg the memories’

12 likes

Ik vroeg vandaag aan een jongen op het werk hoe oud hij was en zijn antwoord was “20! Jij bent wel een stuk ouder hé?”. Ik ben 27 en kon alleen maar zo terug kijken :unamused::unamused::unamused:.

4 likes

Dat het serieus 10 jaar geleden is dat ik 17 jaar oud was :cry:

6 likes

I see what you did there

21 likes

Jahoooor, minpunt op zijn beoordeling!

1 like

Jaaaaaa dat was zo lekker en leuk :heart_eyes:

Mensen spreken mij steeds vaker aan met mevrouw. Ik voel me hierdoor zo oud terwijl ik nog maar ‘27’ ben. Het enige wat ik kan denken is echt rot op met je mevrouw.

3 likes

Toen ik zestien/zeventien was kwam ik een keer een leraar tegen terwijl ik uit en kneiter stoned was. Ik zei heel luid tegen een vriendin “die gast is net meneer zus en zo” en toen draaide hij zich dus om en zei “pippin?” Terwijl hij even uitgebreid mijn ogen bestudeerde.

Bedenk me nu dat hij toen wrs niet ouder was dan ik nu en daardoor voel me oud. Dit topic is een self fulfilling prophecy.

11 likes