Het 'Ik voel me oud' topic

Dat twee meiden in de trein vanochtend heb erover hadden dat ze 19/20 waren en toch wel merkten dat ze meer volwassen werden etc.

    1. Jongens, zo jonge ben ik al jaren niet meer, ik voelde me zo oud.
4 likes

Dat 17 jaar geleden de helft van mijn leven is

4 likes

Vandaag de introductie van m’n nieuwe opleiding gehad (HBO). Voor me zat een lief spontaan meisje die een praatje maakte met de mensen om haar heen. Ik citeer:

“Zijn jullie zo jong? Pfoe, ik voel me echt oud nu!”
“Ik heb een paar jaar geleden de middelbare school al afgerond, dat jullie daar net vandaan komen…”
“Ik heb al een paar jaar gewerkt, stage gelopen en heb ook al een opleiding afgerond”

Even later bij voorstelrondje
Hoi ik ben pietje en ik ben 20 jaar

En ik had zoiets van :zipper_mouth_face: je moest mij eens horen

Jongste is volgens 16… Ik bijna 26

8 likes

Deze hoort eigenlijk ook hier

25 likes

Echt ernstig maar daardoor ook weer grappig. Super ongepast

Ja ik vermoed dat het een compliment was

3 likes

Ik was laatst aan het vertellen dat ik altijd gesnapt werd als ik stiekem op ICQ ging, terwijl ik alleen maar mocht internetten voor huiswerk, doordat het geluid van een stoomboot door het huis knalde… De stagiaires keken mij heel vreemd aan.

3 likes

Het zou zo leuk zijn voor de verhalen als gewoon iedereen er ook even bij zet hoe oud ze zijn!:see_no_evil:

Ik heb meestal een zijscheiding in m’n haar, maar wou het onlangs nog eens in een middenscheiding kammen… tot ik enkele grijze haren zag blinken in het badkamerlicht. :roll_eyes: Alles snel weer opzij gekamd.

4 likes

Ik voel me oud omdat ik nu het liefst in bed ga liggen en ga slapen, vrijdagavond is echt om te slapen en niet om uit te gaan of uberhaupt iets te ondernemen.

13 likes

Zo herkenbaar :joy: wil nu eigenlijk ook slapen maar dat vind ik zo saai en ongezellig voor mn huisgenootje

1 like

Ik volg momenteel een aantal vakken via volwassenenonderwijs omdat ik wil omscholen, maar daar ben ik met 23 al een van de oudere mensen. Uiteindelijk moest één meisje dezelfde kant op als ik dus we liepen samen. Ze heeft gewoon de hele weg zitten ‘vloggen’ voor snapchat en overal stoppen om Instagramfoto’s te maken? Ik ben zelf ook best jong, maar voelde me nu even 35 ofzo. Echt je zult je maar de hele dag bezig zijn met dit soort dingen.

3 likes

Zeg ehh veel mensen in dit topic zijn al rond die leeftijd hoor :grimacing::joy: nu voel ik me nog veel ouder hahahaha

15 likes

Als een bejaarde mij “u” noemt.

5 likes

HAHA ja precies dit!

1 like

Haha sorry, dat was niet de bedoeling! Bedoelde het in dit geval overigens positief, als in dat ik me op dat moment even heel verstandig en volwassen voelde en blij was dat ik me echt nooit druk gemaakt heb over dat soort dingen.

2 likes

Betrap me erop dat als ik een leuke man zie dat ik steeds vaker check of hij geen ring aan zijn vinger heeft :eek:

13 likes

Wanneer je kinderen die in mijn ogen nog op de basisschool zitten tegenkomt met uitgaan.

Wanneer het een reële optie is dat je date al kinderen heeft.

Wanneer iedereen huizen begint te kopen en de gezellige avonden met vrienden gaan over grondprijzen en zonnewering

17 likes

Ik was zaterdag naar een festival en heb daardoor al twee dagen rugpijn

(weet niet of dat met oud zijn te maken heeft maar voelde me wel zo vandaag)

2 likes

Vind je? Vind het nog wel meevallen haha…

2 likes