Het 'Ik voel me oud' topic

Ik was zaterdag naar een festival en heb daardoor al twee dagen rugpijn

(weet niet of dat met oud zijn te maken heeft maar voelde me wel zo vandaag)

2 likes

Vind je? Vind het nog wel meevallen haha…

2 likes

Heb ook last van het tegenovergestelde. Dat je dan een super knappe jongen tegen komt en daarna serieus denkt dat je dat niet kan maken. Niet omdat ik een vriend heb maar omdat het echt mijn kind kon zijn. Zou misschien wel een tienermoeder geweest zijn maar het voelt gewoon niet meer goed. Of zoals ik op instagram zag: dat je de leeftijd hebt waarop je zowel de zoon als zijn vader zonder moeite zou kunnen doen

8 likes

Collega’s die een paar jaar jonger zijn, kenden 0611.

Toen ik nog kassière was, zei ik tegen een collega iets van ‘mijn stuivers zijn op’, en ze kende dat woord niet.

2 likes

Vorig weekend toen ik uitging voelde ik me oud. Er stonden “kinderen” in de rij voor de kroeg voor mij die mee deden aan een intro en ze waren 11 jaar jonger :cry:

Binnen in de kroeg hingen van die vet oude neppe trouwschilderijtjes en toen waren zo’n gast en ik de hele tijd aan het grappen dat wij dat waren op zo’n schilderijtje, zo oud voelden we ons…

8 likes

En vannacht was het weer raak; we moesten ons id laten zien bij het stappen, op zich vleiend, zegt die beveiliger: o jullie zijn ouder dan ik :cry:

22 likes

Gisteren bij Dance Dance Dance kende zo’n actrice een nummer van Gwen Stefani niet, dat was ‘voor haar tijd’

:cry:

18 likes

Wanneer je op zaterdagavond met vriendinnen in een discussie beland over het wel/niet eens zijn met het zorgstelsel in Nederland :sweat_smile:

5 likes

Ik word morgen 31. Dat zegt genoeg vind ik

1 like

pijnlijker dan 30 worden weet ik helaas uit ervaring

Ja echt he! Ik heb er indd meer moeite mee dan vorig jaar.
Ik weet ook wel waarom en dat kan ik niet direct veranderen waardoor ik er nog bewuster van ben. Maar goed…ik ga er morgen een leuke dag van maken :slight_smile:

1 like

ja had ik ook! maar na een gegeven moment ga je inzien dat het ouder worden ook voordelen heeft en dat het ook leuk kan zijn, echt waar! Dus alvast een fijne verjaardag gewenst morgen!!

1 like

Om de week mee te beginnen

1 like

Iemand zei tegen mij
Neee joh maak je geen zorgen over katers. Die worden pas erg als je boven de 20 bent!!!
Ik ben 21, haha. Alsnog piepjong. Maar helaas geen 17 meer

1 like

Maakte een verkeerde beweging vanochtend en heb daardoor al de hele dag last van m’n nek :weary: Voel me echt zo’n stijf omaatje.

1 like

Is ook nog eens niet waar… Boven de dertig, dan worden ze pas erg :tired_face:

4 likes

Ik wil daar eigenlijk nog niet echt over nadenken :broken_heart:

Ik zat in een master college met 14 man. Er werd een onderzoek uit 1993 aangehaald en mensen begonnen lacherig te doen over dat dat gedateerd was. Toen vroeg de docent lachend ‘haha wie van jullie leefde toen überhaupt al?!?!’.

Ja ik dus.
Gedateerd
Uitgerangeerd

30 likes

Een klasgenoot heeft gisteren een nieuw spel ontdekt: patience. Andere klasgenoot: ja kon je dat niet spelen met Windows XP ofzo? Deed dat weleens met mijn opa

Ik: Ja, als het internet te langzaam was speelde ik dat heel vaak, da’s lang geleden

Ze keken me raar aan joh :sweat_smile:

20 likes

Zat zaterdagnacht in de metro onderweg naar huis en deze kwam langs het centrum. De metro zat vol met kinders om uit te gaan (en ik braaf naar huis), ik denk van de nieuwe lichting studenten ofzo. Maar ze leken opeens zoo jong, besefte toen wel echt ja jeetje, ik ben echt niet meer zo’n jonkie. Terwijl ik nog steeds studeer. Maar ben toch alweer zo’n 10 jaar ouder.

2 likes