Omg
Ik had vroeger een dikke zwarte haar die ik epileerde en die ook ooit ingegroeid was. En nu heb ik die haar niet meer. Maarrr ik ging maar even bestuderen of hij er daadwerkelijk niet meer zit of eigenlijk ook een meter lang is maar dan weer ingegroeid. Maar zo te zien niet, hij is er nog wel maar blond
Toen ik gisteren weer sinds tijden in een kroeg stond en me meteen ergerde aan de drukte. Ik kan me oprecht niet herinneren dat dat ‘vroeger’ een probleem voor me was tijdens het uitgaan haha. Oja, en dat ik vandaag al de hele dag als een trillend vogeltje op de bank zit bij te komen van 5 wijntjes.
Ik heb net de app TikTok ontdekt en na het kijken van 100 filmpjes voel ik me ineens zo oud en volwassen
Werd vandaag door een stel pubers begroet met “Hoi mevrouw”. Hallo ik voel me alsof ik 1 jaar ouder ben dan jullie? Wat nou “mevrouw”?
Krijg dan ook de neiging “Hoi kinders” terug te zeggen.
Mijn broertje van 8 kwam logeren en hij zei JIJ HEBT ZO’N LEUK LEVEN!!! ja alsof ik heel de dag patat eet en op mn Xbox speel, wacht maar jongen!!!
Wat is er mis met neuken? Dat je geen shit, fuck, godverdomme etc mag zeggen ok, maar neuken is toch gewoon een normaal woord?
Ik vind het zelf ook niet gepast om in het bijzijn van kinderen te gebruiken maar misschien ben ik wel heel ouderwets.
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben met kinharen. In mijn omgeving heeft niemand ze, behalve mijn moeder.
Ik was vanochtend heel ongelukkig omdat er alleen nog maar kanten (en ietwat strak) ondergoed schoon was in plaats van de lekkere naadloze zwarte slips
Ik begin inmiddels al best wat grijze haren te krijgen terwijl ik nog geen 30 ben. Gelukkig heb ik blond haar met highlights dus het valt niet echt op maar stiekem zie ik er al best een aantal als ik kritisch in de spiegel kijk. Vertelde het laatst tegen m’n moeder en die reageerde ook zo lekker bemoedigend: Echt, nu al?!?! Ik kreeg ze pas toen ik 40 was! Thanks mam, ik voel me veel beter nu
Je kan filmpjes opnemen waarin je playbackt/danst/grappig doet op muziek en je kan ook meedoen aan verschillende challenges. Is blijkbaar helemaal hip nu
Als ik onderweg bij een groot deel van mijn leeftijdsgenoten een kinderstoeltje op de fiets zie zitten.
Soort musical.ly?
Oh ging googlen en musically is daardoor overgenomen ofzo
Wij zaten net op de bank te verzuchten dat we zoveel zin hebben om een uurtje langer te slapen vannacht. Waar is de tijd dat we ons verheugden op een uur langer stappen?
Ja, dit. We gaan vroeg opstaan om naar een tuincentrum te gaan en we gaven elkaar een high five omdat we nu door de klok nog vroeger wakker zijn
@Merel Haha same. Ik ga zo zwemmen en ik ben echt dolblij dat ik uit kan slapen ondanks dat ik vroeg op moest.
-
Ik vind het niet eens meer erg om mevrouw of u genoemd te worden. Sterker nog, ik kan me er wel eens aan ergeren als ik getutoyeerd word (dit is wel sporadisch hoor, in situaties waarin ik wel in een ‘mevrouwen’ rol zit en er te amicaal tegen mij gedaan wordt)
-
Een nieuwe vriendin die vroeg of mijn kleine broertje nog vrijgezel is
-
Het besef dat ik echt alleen op zondag mijn beddengoed uitwas
Ik erger me eraan dat het hip is onder jongeren om zo cynisch en sarcastisch mogelijk te doen. Een groot deel van mijn klas doet zo en het is echt fucking irritant als ze weer zo’n uitspraak doen inclusief zelfingenomen grijns, want ze zijn oh zo geweldig als ze rebels zijn.
En mijn zusjes van 14 en 16 die dit nu ook beginnen te doen wil ik ook slaan.
Ben echt veel te oud voor deze edgy puberale shit
Terwijl ik zelf ook zo was :’)
Haha zo herkenbaar. Ik was dit weekend op een halloween-evenement. Er was een bepaalde zone waar een rookmachine stond. 1 jongentjes achter mij tegen zijn vriendje: “Dikke jonko jongen…echt jonko”
Ik dacht alleen maar ; ze zijn 13 en komen niet boven mijn eettafel uit.
Dat ik geniet van interieur shoppen voor mijn nieuwe woning, en ik vroeger de woonboulevard-zondagen met mijn ouders niet kon uitstaan.
En dat veel geld uitgeven aan een bank me niet tegenstaat, en ondertussen wil besparen op het aantal festivals dit jaar.