Zijn ritsen tegenwoordig dan zo ingewikkeld dat je daar een diploma voor kan verdienen?
Veters, dat zijn pas ondingen!
Ik had wel vaak dat m’n kinvelletje tussen de rits kwam, maar dat was alleen als iemand anders m’n jas dicht deed:p
Oooh ja zo pijnlijk dat! Trauma’s. Alleen nog maar houtje-touwtje voor mij hoor!!
Als die er was geweest in mijn jongere jaren kon ik mijn ouders trots maken. Ik weigerde veters te leren strikken dus ik snapte het pas toen ik 12 was… Veel te laat om dat verdomde diploma te halen 
Dat ik al sinds vorig jaar steeds meer en meer grijze haren krijg maakt dat ik me al behoorlijk oud voel.
Ik hoef me nu nooit meer te legetimeren als ik alcohol koop.
Een collega zei laatst “wow, kom jij echt uit 1988?”. Alsof ik 100 ben in plaats van bijna 30 
Dat mijn nieuwe knappe collega (die ouder is dan ik) zei dat ik me hem aan zijn moeder herinnerde, maar hij wél viel voor mijn jongere knappere collega 
Ik zeg gisteren tegen mijn collega dat ik me wel aangesproken voel als er gezegd word ‘de jeugd heeft geen drive meer’. Haar reactie: ‘ja maar jij hoort niet meer bij de jeugd hoor’. Ik hoor blijkbaar bij de volwassenen, wat is dit.
Note: ik ben 29
Dat ik in het weekend al rond 8/9 uur wakker ben en ik dat zo fijn vind, want dan heb ik wat aan m’n dag.
Ik heb dat de laatste tijd vet vaak. Klanten op het werk uit 2000 die dus ook al 18 zijn en niet 8.
Dat het al 10 jaar geleden is dat ik begon met studeren…
Dat ik 10 jaar scheel met iemand van 17 (ja duh zou je zeggen maar ik had laatst zo gelachen met iemand en dacht dat ie een jaar of 24 was , bleek ie 17 te zijn whaha).
Dat ik nu voor de 2e keer in mijn leven een huis ga kopen.
En ga zo maar verder… 
Ik word 28 over een maandje of 3 
Ohh en een vriendin kwam film kijken en ik viel letterlijk halverwege in slaap op de bank. Ik heb me nog nooit zo erg mijn moeder gevoeld als nu haha.
Ik heb een date met een man van 45 gepland, mijn vader is 55… Toen ik 20 was (10 jaar geleden) was mijn vader 45.
Oooh wat goed dat je dit zegt!! ik vind zelf best wel vaak dingen nog hiernaar smaken maar kon nooit meer helemaal goed bedenken wat het ook alweer was. Had nog een vaag idee, maar nu komt het weer helemaal terug. Vond dat ook zo lekker
Ik ging het even googlen en vond deze review uit 1996, prachtig zo serieus ook: https://www.trouw.nl/home/speelgoed-om-op-te-vreten~a6b15ed2/
By the way, ook bedankt voor degene die linkte naar Kindertent. Ben al een miljonair geworden door Wie Kent Miljonairs en ben nu de andere spellen aan het spelen.
Er zijn vandaag trouwens al 21 mensen die de 1000000 punten hebben gehaald, waarvan de eersten zelfs om 05:25 en 05:46. Wie zijn die mensen??
Ik ben er nu een van 
Ik voelde me gisteren oud. Ik kreeg een appje van een onbekend nummer.
Het bleek mijn zusje te zijn die me whatsappte.
Mijn zusje is 8.
Ik val tegenwoordig altijd in slaap tijdens films en dit is ook precies mijn moeder. Vroeger ging ik altijd films kijken met mijn moeder, maar zij viel na een kwartier in slaap en ik heb dat nu dus ook
Te herkenbaar en derhalve te confronterend dit.
Zag net ook in een ander topic iemand een opmerking maken over dat het ‘al’ 10 jaar geleden was dat ze voor het eerst ongesteld waren 
Wilde stapavond gepland: Aangeschoten voelen door 2 GT’s en om 01:30 weer naar huis gegaan
Met de gebrekkige motoriek van tegenwoordig wel 
Dat moment dat de kapster zegt dat grijs je ook heel mooi staat…
Nu heb ik gelukkig nog geen grijze haren gezien (26 hier), maar toch dat hoeft ook even niet van mij.
Daarnaast word ik nog wel vaak om ID gevraagd, maar aan de andere kant hoor ik ook steeds vaker Mevrouw en u.