Ja precies! Ben dus niet de enige haha
Hahaha Otje vond ik leuk maar dit zie ik voor mijn gevoel voor het eerst.
Hello, IT, have you tried turning it off and on again?
Wow ik realiseerde me niet hoe erg ik Man bijt hond miste…
Om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat de jeugd van nu dat niet goed leert. Vroeger leerde je dat nog intrinsiek want ooooh computers waren zo cool (krijg meteen flashbacks naar het geluid van inbellen) maar nu is er de mobiel en doen ze daar alles mee. Ja daar gebruik je geen ctrl c en ctrl v en al die sneltoetsen e.d.
Mijn leerlingen typen ook echt heeeeel traag.
Doet de jeugd van tegenwoordig geen typecursus meer?
Op onze eerste computer was het enige wat ik kon doen een typecursus
Ik weet nog dat ik voor een baantje een typtoets moest afleggen.
Dat vind ik wel vreemd, want bijvoorbeeld hier op de basisschool krijgen ze allemaal vanaf groep 5 een laptop waar ze op werken. Neem aan dat ze daar wel van leren typen en hoe een laptop verder werkt?
Waar is hier? Het verschilt per basisschool denk ik. De middelbare school waar ik werk kan het ook nog niet financieren voor elke leerling.
Het gaat wel een probleem worden dat de nieuwe generaties geen computer skills meer hebben. Zodra je een baan hebt moet je wel met een computer om kunnen gaan. Helemaal als er geen laptops of IPads gebruikt worden. Ik kom zo veel mensen tegen die echt de basis (hoe start je hem op) van computers niet weten… wooeesh.
Voordeel is wel dat mensen mij aankijken alsof ik een tovenaar ben.
Ik zag op TikTok allemaal posts over elder-emo zijn en ik kon heel erg relaten. Alleen al dat er dus een term bestaat voor oudjes die vroeger emo waren. It me
En toen ging ik op Spotify een lijstje opzetten dat ‘elder-emo’ heet en ik kon alle liedjes meezingen.
Ik heb jongere collega’s die de film Costa niet kennen.
nee da’s echt dood, mijn moeder gaf zo cursussen maar is er mee gestopt omdat het ieder jaar minder kinderen waren en ze steeds minder gemotiveerd waren
Hoort toch bij je opvoeding, die film kijken?!
De verloedering van de maatschappij.
Gaat er dan helemaal niemand mee zwemmen???
Lekker alleen die zee in meit.
Dat komt omdat het songfestival voor mietjes is.