Het 'Ik voel me oud' topic

32 likes

Ik was met iemand herinneringen aan het ophalen en toen ineens kwam het besef dat dat gewoon al bijna 20 jaar geleden is :upside_down_face::disappointed_relieved:

3 likes

Ik voel me echt zo oud als ik met 24/25 jarigen praat die de hele tijd Engelse woorden gebruiken waar het niet nodig is en het is ook MEGA lelijk

“Ja ik weet niet ik vind het ja like niet zo leuk, maar de hele dag was wel echt like wholesome”

:nauseated_face:

6 likes

Toen ik vanochtend opstond en een spier in mijn nek verrekte. Ik heb er nog steeds last van :’(

Tien jaar geleden had ik nog nooit een spier in mijn nek verrekt en nu gebeurt het echt te vaak.

1 like

Met verhuizen kwam ik een glas tegen. Die is al 5x mee verhuisd en nog heel en is al 14 jaar oud.
Kocht hem toen ik eerste keer op kamers ging. De andere van die set zijn gesneuveld maar deze nog niet.
Dat ik aan de eerste studie begon is dus al 14 jaar geleden :scream: ik mis die vrijheid.

8 likes

Tbf heeft wholesome niet echt een passende Nederlandse vertaling haha

2 likes

1960 heeft gebeld, ze willen hun woord terug

5 likes

Dat ik erover na zit te denken om een boek mee te nemen naar een meerdaags muziekfestival voor komend weekend op de camping.

12 likes

Dat ik me als bijna dertiger meer kan identificeren met 40+ collega’s als het over weekendplannen gaat dan met collega’s die twintigers tot dertigers zijn

6 likes

Hmmm maar wat zijn hun plannen? :thinking: Mijn 40+ collega had wildere plannen dan de 17-jarige ik

1 like

Haha ok dat is waar, maar gewoon de standaard ‘rustige’ weekenddingen als naar het tuincentrum en bbq’en ipv festivals en alleen meer dronken zijn😅

1 like

Waarom heeft niemand mij ooit verteld dat je vanaf eind 20 al witte haren krijgt? :sob: Het valt niet op ofzo maar ik trek er toch regelmatig eentje uit

4 likes

Oh ik had het je wel kunnen vertellen hoor, kreeg ze met midden-twintig :joy:

Ook vaak half-wit: de onderste helft wit en de helft aan m’n hoofd vast nog donker? Lol dacht dat het andersom hoorde.

2 likes

Ik dacht oprecht tot een paar jaar terug dat dit iets is waar je je pas vanaf je 50e ofzo druk om hoeft te gaan maken

4 likes

Own het, grijs haar is cool :white_heart:

4 likes

Ik kreeg ze met eind tienerjaren :sweat_smile:. Maar het went en anders kan je altijd nog je haren verven.

3 likes

Ik moest vanmiddag aan onze coassistenten (21/22 jr) uitleggen wat Crl+Alt+Del was. De PC op t werk was vastgelopen…

En ik maakte nog een Franse Tante Gaseuse grapje (“het werkt altijd, verhip nu ben je alles kwijt”) en dat snapten ze ook niet 🫥

9 likes

Je grapje ken ik als 31 jarige ook niet :sweat_smile:

12 likes

Ha! Dacht dat ik gek werd maar heb t even opgezocht. Is niet van FtG maar van Otje!

Of ben ik de enige nerd die Otje keek :biggrin:

25 likes

Ik zing dit nog steeds regelmatig als iets traag is of vastloopt oid!

5 likes