Waarom heeft niemand mij ooit verteld dat je vanaf eind 20 al witte haren krijgt?
Het valt niet op ofzo maar ik trek er toch regelmatig eentje uit
Oh ik had het je wel kunnen vertellen hoor, kreeg ze met midden-twintig ![]()
Ook vaak half-wit: de onderste helft wit en de helft aan m’n hoofd vast nog donker? Lol dacht dat het andersom hoorde.
Ik dacht oprecht tot een paar jaar terug dat dit iets is waar je je pas vanaf je 50e ofzo druk om hoeft te gaan maken
Own het, grijs haar is cool ![]()
Ik kreeg ze met eind tienerjaren
. Maar het went en anders kan je altijd nog je haren verven.
Ik moest vanmiddag aan onze coassistenten (21/22 jr) uitleggen wat Crl+Alt+Del was. De PC op t werk was vastgelopen…
En ik maakte nog een Franse Tante Gaseuse grapje (“het werkt altijd, verhip nu ben je alles kwijt”) en dat snapten ze ook niet 🫥
Je grapje ken ik als 31 jarige ook niet ![]()
Ha! Dacht dat ik gek werd maar heb t even opgezocht. Is niet van FtG maar van Otje!
Of ben ik de enige nerd die Otje keek ![]()
Ik zing dit nog steeds regelmatig als iets traag is of vastloopt oid!
Ja precies! Ben dus niet de enige haha
Hahaha Otje vond ik leuk maar dit zie ik voor mijn gevoel voor het eerst.
Hello, IT, have you tried turning it off and on again?
Wow ik realiseerde me niet hoe erg ik Man bijt hond miste… ![]()
Om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat de jeugd van nu dat niet goed leert. Vroeger leerde je dat nog intrinsiek want ooooh computers waren zo cool (krijg meteen flashbacks naar het geluid van inbellen) maar nu is er de mobiel en doen ze daar alles mee. Ja daar gebruik je geen ctrl c en ctrl v en al die sneltoetsen e.d.
Mijn leerlingen typen ook echt heeeeel traag.
Doet de jeugd van tegenwoordig geen typecursus meer? ![]()
Op onze eerste computer was het enige wat ik kon doen een typecursus ![]()
Ik weet nog dat ik voor een baantje een typtoets moest afleggen.
Dat vind ik wel vreemd, want bijvoorbeeld hier op de basisschool krijgen ze allemaal vanaf groep 5 een laptop waar ze op werken. Neem aan dat ze daar wel van leren typen en hoe een laptop verder werkt?
Waar is hier? Het verschilt per basisschool denk ik. De middelbare school waar ik werk kan het ook nog niet financieren voor elke leerling.